Mijn vader is bang dat ik seks heb

Hoi, ik ben 14, en heb nu een jaar een vriendje, hij is 15. Soms logeren we bij elkaar, maar mijn vader doet al een halfjaar moeilijk om het logeren, ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze zegt dat mn vader bang is dat er dingen gebeuren. Met mijn vriendje heb ik er ook over gepraat, we willen allebei nog geen seks, maar mijn vader is er toch bang voor. He don’t want to lose his ‘little girl’, maar dat gaat echt niet gebeuren. Hoe kan ik hem hiervan overtuigen? (zonder het mega awkward te maken hahaha)

zeg dat neuken ook overdag kan :wink:))

Ik zou zeggen dat je vind dat je er nog te jong voor bent oid

Heeee,
K ken jou probleem super goed! Alleen mn moeder is ook bang en k mag niet logeren. Ik ben ook 14. Soms begin ik er over dat ik en mijn vriend samen willen slapen en dan zeggen ze meteen ‘nee’. En dan zeg ik altijd al meteen, zonder dat ik er bij na denk: ‘jullie zijn gewoon bang voor de sex!’ En dan leg ik uit dat ik er nog niet aan denk… Maar als nog mag het logeren niet, maar andere dingen wel. Begin gewoon er eens over en zeg het dan gewoon :wink:

Leg het hem uit en probeer hem te overtuigen dat hij je kan vertrouwen. Misschien met zijn 2en?

Je kunt er weinig aan doen. Of paps duidelijk maken dat als jullie wel seks zouden willen je dat ook overdag zou kunnen doen en niet alleen 's nachts.

Ik ben blij dat ik iig niet de enige ben, maar bij mij helpt het wel dat we al een hele tijd vrienden zijn. We hebben ook dezelfde vrienden en daar hebben we ook regelmatig logeerpartijtjes. En natuurlijk als we samen zijn is het de hele nacht superleuk. Maar ik ben nu nog niet toe aan seks, echt niet, ook niet dat wat er bij komt kijken. Zoenen en knuffelen is seriously everything… echt megavervelend dat mijn vader dat niet wil.

Gewoon erover praten?

Hier ook het probleem, super irritant…

kan het ergens wel begrijpen, toen ik 14 was was het uitgesloten dat ik bij een jongen sliep. maargoed inderdaad het kan overdag ook maar op je 14e al met je ‘‘vriendje’’ slapen vind ik vrij vroeg maar dat is mijn mening

.

je kan er over praten. zelf zou ik het een beetje op de achtergrond laten omdat ik vind dat je zulke dingen niet per se met je ouders hoeft te delen. maar dat is ook afhankelijk van de band die je met je ouders hebt.

Eerlijk gezegd vind ik op je 14e bij je vriendje slapen ook wel erg jong. Op mijn 14e was ik echt nog bezig met mijn vriendinnen en winkelen maar absoluut niet met jongens. Ik moest echt wachten tot ik 20 was voor ik bij een jongen mocht slapen en gelukkig was ik toen ook al 2 jaar samen met mijn vriend. Mijn moeder had me vermoord als ik daarmee aankwam op mijn 14e :laughing: .
Maargoed, misschien is het een idee om hem duidelijk te maken dat als jullie zo graag willen dat er wat gebeurt, dat dat elk moment van de dag kan. En dat je waarschijnlijk je slaap erg liefhebt en daarbij ook je nachtrust. Dus 'snachts zal er niet veel gaan gebeuren!

ik zou er gewoon over praten met mn ouders, ik ben zelf 14 en heb al paar keer met mn vriendje bij een vriendin geslapen. nou zijn mij ouders er niet zo moeilijk over want hun vragen zelf of mn vriendje een keer hier alleen komt slapen. maar ik zou gewoon zeggen wat ze hier allemaal zeggen!x

Ik wordt er 21 en ik mag niet eens samen slapen met mij vriend van ook 21 en we zijn al geruime tijd samen. Je kan niet meer doen als mij en het gewoon aanvaarden voor nu, wachten en hopelijk mag je op termijn.

Ugh herkenbaar. Dan moet ik wel bij zeggen dat ik 14 wel erg jong vind maar goed als je toch een jaar samen bent… Beetje naif van je vader ook, alsof je alleen sex kan hebben in bed s nachts.