Mijn vader in vliegtuig tripoli.

hoi meiden,
jullie hebben vast wel gehoord over de vliegramp in tripoli woensdag,
misschien hebben jullie hier al op 't forum het een en ander er over gelezen, en misschien heb je ook gelezen dat mijn vader in het vliegtuig zat, maar toch wil ik even mijn verhaal kwijt over hoe en wat.
Mijn vader wou áltijd al een keer naar zuid-afrika, mijn opa en oma verhuren daar huisjes, en zijn zusje was op dat moment ook daar. Het was gewoon een van z’n grootste dromen om daar heen te gaan. Vorige week was dat dus zover, en zou hij daar een week blijven. Natuurlijk was ik bang dat er wat ergs zou gebeuren, maar die kans is zó verschrikkelijk klein, dat je daar niet vanuit gaat, het klinkt egoïstisch, maar wij dachten altijd: ‘dat overkomt iemand anders.’
Maar ik stond er niet bij stil, ookal is die kans zo verschrikkelijk zeldzaam, dat hij bij ons moest uitkomen. M’n moeder, broertje en ik. Hadden vandeweek heel het huis goed schoongemaakt voor als papa thuis zou komen, hij hield totaal niet van rotzooi. Dinsdagavond kreeg mn moeder een smsje van mn vader, dat hij het vliegtuig instapte, dat hij ons miste, en dat hij morgen (woensdag dus ) weer thuis zou zijn. Woensdag ochtend wist ik nog van niks, ik zat op de fiets samen met een vriendin van me op weg naar school, ik had het er nog over dat ik hem zo miste, en dat ik blij zou zijn als ik hem s’middags weer zou zien. Waarschijnlijk wist mijn moeder het al op dat moment, want ze had toen ik naar school was gegaan, de computer aangezet, en had ze het op telegraaf.nl gelezen van het ongeluk. Rond een uur of twaalf zat ik te werken bij economie, toen de vrouw van de receptie binnenkwam, en vroeg of Lara (ik dus ) mee zou kunnen komen met een goede vriendin, Samen met een vriendin liep ik naar mij afdelingshoofd en die vertelde wat er aan de hand was. Ik kon niet huilen, ik was in shock. Mijn opa&oom kwamen me van school halen, en werd ik naar het huis van mn opa&oma gebracht waar al heel veel familie was. Daar zaten we te wachten op een telefoontje van buitenlandsezaken, maar dat crisisteam is écht níet groot, ookal zeggen ze van wel. Ondertussen hadden mijn vriendinnen zich ziekgemeld en zijn ze met zn alle naar mij toegekomen. Dat was zo superfijn.
Nadat hun wegwaren, heb ik overgegeven, van de stress, en vooral van het verdriet. Gister, zijn mijn moeder en tante naar die bijeenkomst geweest met balkenende, waar onderandere ook de opa&oma van ruben waren. Volgens mij vond mn moeder dat heel fijn, vooral omdat ze nu wist dat ze zeker niet de enige is met veel verdriet. Ik heb gister bij een vriendin van me gegeten, en ben ik ook bij andere vriendinnen geweest, want ik weet dat als ik bezig ben, er niet zoveel aan denk, en ik het misschien ook beter verwerk. Vandaag ben ik met een vriendin en haar moeder naar Rotterdam gegaan, en hebben we daar gewinkeld en geluncht. Ik ben zo blij dat ze me overal mee naar toenemen om niet thuis te hoeven zitten. De burgemeester is ook vandaag bij ons thuisgeweest, en rond een uur of zes kwamen de persoonlijke contactpersonen van de politie langs, zij hadden allemaal vragen over mn vader, over hoe hij eruit zag, wat hij bij zich had enz. Allemaal om hem makkelijker te kunnen indentificeren. ze waren heel begripvol, en hadden de tijd. En nu zit ik hier, alles van me af te schrijven, slapen gaat nog niet, ik ben nog niet zo moe…Over school hoef ik me niet druk te maken zei mn mentor, er is zelfs geregeld dat ik mijn tentamens niet hoef te maken, maar ik ga maandag al wel weer naar school. Dan ben ik tenminste bezig, en zit ik niet heel de dag thuis. Over een week komt als het goed is het lichaam van mn vader naar NL, al weet ik niet of ze hem al hebben gevonden. godsjezus, dit is al weer veels te lang.
Ik ben echt heel blij dat ik hier op girlscene mijn verhaal kwijt kan enzo.
En ook heel erg bedankt voor de steun, ik kreeg zelfs krabbels op hyves, van mensen van girlscene! Hoe die me hebben gevonden, geen idee, maar wel super lief!

Dankjullie wel iedereen.
xx
Lara

echt heel veel sterkte voor jou en je familie xx

Wow meis wat een verhaal :frowning_face: heel veel sterkte toegewenst <3

Wow, heftig!
Veel sterkte aan jou en je familie. :sob::muscle:

Aww echt heel veel sterkte, en succes met het verweken enzo
may your dad rest in peace.

ik kan echt niks zeggen.
Het lijkt me verschrikkelijk om in jouw situatie te zitten.
Echt je hebt me echt gegrepen.
Ik vind t zoo rot voor je. Ik vind t ook zo knap dat je nog zo sterk bent.
Gecondoleerd meid.
En veel sterkte aan jouw en je familie.

Echt heel veel sterkte,echt vreselijk.

Echt zo erg! Heeel veel sterkte meid!

Wow, heftig! Lijkt me vreselijk om je vader zo te verliezen.
Heel veel sterkte meid!

Heel veel sterkte meisje (L),

Zo vrouw zat er ook in die ik kende, ze is de tante van een oude vriendin waar ik veel mee omging op de basisschool. Echt heel veel sterkte !

Wow meid, wat ontzettend heftig.
Onwijs veel sterkte toegewenst.

wow zo erg =S!
heel erg veel sterkte! :sob::muscle:

Echt zo mega mega ontzettend belachelijk ontiegelijk veel respect dat je ons verhaal wilt delen hier, echt respect voor jou. Maar natuurlijk niet alleen respect maar ook heel heel heel veel sterkte en steun!

Woh, heftig.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

Ik heb zoveel respect voor jou! Dat je dit helemaal uitschrijft!
Ik denk dat niemand echt kan beseffen hoe dit is voor jou;
maar ik wens je echt heel veel sterkte!
mijn gedachtn gaan uit naar jou en je familie

Heftig! Heel erg veel sterkte voor jou en je familie!!

Ongelovelijk veel sterkte, echt, en heel veel respect dat je je verhaal zo mens ons deelt. Maar vooral veel sterkte aan jou en je familie toegewenst! :sob::muscle:

Heel veel sterke!
Wat erg dit.

dankjullie allemaal! <3
ik denk dat als ik meer weet, hoe het verder gaat met m’n vader enzo.
Dat ik dan weer post.
Ik wil trouwens ook nog even kwijt, dat je zo min mogelijk moet geloven wat ze op tv en op internet zeggen, als het ministerie wat weet, worden de nabestaanden als eerste gebeld. ik mag van m’n moeder ook geen journaal kijken, en ik mag ook niet op zoek naar informatie over het ongeluk op internet.
Maar ik weet op dit moment net zo weinig als jullie weten, en als ik meer weet, zeg ik het jullie=]