Mijn vader heeft kanker

Ik weet niet zeker of het hier hoort maarja

Het begon eigenlijk allemaal zo: M’n vader wou 's ochtends naar het toilet (uurtje geleden) en hij viel. Hij wist niet meer waar hij was enzo. Mn moeder hoorde dit en ging naar beneden en was zo in paniek. Ze belde de 112 om te zeggen dat papa niet meer zo lekker was geworden. Uiteindelijk voelde hij zich terug beter en moest er geen ambulance meer komen. M’n moeder hing op en ging bij mijn papa zitten. (ik, mn broer en zus waren inmiddels ook al beneden). Toen zei hij dat hij al 1,5 jaar lymfeklierkanker heeft aan zn hals. En ja nu we dit weten huilt m’n moeder al de hele tijd, mijn broer kropt alles op en mijn zusje beseft niet eens wat er aan de hand is (ze is 7). En ik doe alsof ik sterk ben, maar ik huil echt heel hard nu. Dit heeft ons gezin -dat ervoor al niet zo stabiel was- helemaal overhoop gehaald.
Ik begrijp niet waarom hij het voor zich heeft gehouden. En het gekste is ook dat hij zich niet wil laten behandelen. Mijn moeder wil dus daarom naar de moeder van mijn vader verhuizen zodat hij zich daar misschien kan laten behandelen.
Maar dat is in Wallonie, en ik woon in Zeeland.
Ik weet het niet meer, ik wil hier niet weg. Maar ik wil ook wel dat mijn vader behandelt wordt.

btw niet citeren

Heftig! Veel sterkte de komende tijd! :sob::muscle:

Heel veel sterkte meis :sob::muscle:

Heel veel sterkte! :sob::muscle:

Maar kan hij niet in nederland worden behandeld?

Wat erg voor je ! Heel erg veel sterkte :sob::muscle:

Ik weet niet echt wat hij wil, maar ik hoorde mn moeder zeggen dat hij terug naar Wallonie wou gaan.

Dit is misschien raar maar ik ben hier niet echt heel verdrietig over (dat mn vader kanker heeft). Het gaat meer om het feit dat iedereen er zo verdrietig om is, daar word ik dan wel weer triest van.
Mijn vader doet ook alsof er niks aan de hand is, wat er dus wel is maar ik vind het knap van hem dat hij zich sterk houdt, ik zou er niet mee kunnen omgaan.

-niet citeren-

Oh en dank jullie wel meiden, jullie zijn lief </3

Ah wat moet dit vreselijk voor je zijn. Een hele dikke knuffel en sterkte!

:sob::muscle:

Heel veel sterkte! :sob::muscle: Als je met iemand wil praten dan mag je me noten. Mijn moeder is momenteel bezig met chemo…

Hou vol meid, je kan het!

wow wat zwaar, heftig. Super veel sterkte!

Heftig! Ik weet hoe het voelt. Heel veel sterkte :sob::muscle:

Thankss

Heel veel sterkte!