Hoi allemaal,
Morgen vertrekt mijn vader voor twee weken naar Amerika, Chicago, voor zijn werk. Ik vind dit heel erg moeilijk, en niet omdat ik mijn vader zo erg mis. Het was geen optie om niet te gaan. Zijn bedrijf in NL houdt ermee op en hij moet het overdragen, in september is hij werkeloos. Het is dus enorm stressvol thuis allemaal.
Het zit namelijk niet zo goed tussen mijn moeder en mij. Er is vaak ruzie, ik kan niks goeddoen en voel me absoluut niet op mijn gemak thuis. We zijn bezig met een opname, maar dat kan pas in het najaar geregeld voelen. Voor meer info hoe het tussen mijn moeder en mij zit verwijs ik naar het topic ‘een brief die je nooit gaat verzenden’ http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/een-brief-die-je-nooit-gaat-verzenden-160118.4000.html.
Bovendien is mijn eigen situatie nogal kritiek. Ik ben depressief en meestal erg suïcidaal. Ik ben echt bang voor mezelf als mijn vader er niet is om de boel te sussen.
Ik weet echt niet hoe ik deze twee weken moet overleven, hij komt volgende week vrijdag pas weer thuis. Ik vrees dat het constant ruzie is en dat ik op mijn tenen loop om aan mijn moeders eisen te voldoen.
Iemand tips?