Mijn vader en broertje haten me gewoon echt.

Serieus… Ik wil hier weg, alleen dat kan niet. Ik ben me net weer wezen snijden. Ik mag niks eten, terwijl ik echt bijna niks heb gegeten vandaag.

Adem even rustig, loop een rondje en herpak jezelf even…

ehm wat is er precies aan de hand? en waarom mag je niks eten? Misschien kan je even naar een vriendin toe ofzo?

Ga gewoon even weg ja, rondje lopen ofzo. En als je niet weg kunt, doe dan oortjes in en ga in bed liggen en luister heel hard muziek. Ik weet niet wat er aan de hand is maar snijden is geen oplossing, geef je vader en broertje even de tijd om af te koelen.

Pak een komkommer of iets waar je je in kan snijden. alles behalve jezelf. snijd, schop, sla van je af. helpt, I swear.

Niet om onaardig over te komen hoor, maar jij hebt écht fatsoenlijke hulp nodig.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar pak even je schoenen en ga een rondje lopen/skeeleren.

Oke ik begrijp dat je overstuur bent enzo , maar waarom bij de beauty/health forum gedeelte?!

Inderdaad dat vroeg ik me ook al af…

Ah kom op, wat maakt dat subforum nu even uit.

Jezus man. Doe normaal.

Ga even 'n rondje lopen. Wordt even rustig!

En ga gewoon afkoelen. En leg je probleem eens wat beter uit?

Ahh!
ik vind die van l0vatics wel goed.
Maar is het niet beter dat je even het hele verhaal verteld?

En sarafares wat een achtelijke reactie

Hoezo een achterlijke reactie? Dit is duidelijk een aandacht zoekster.

Ik kom ff in een topic waar dit soort berichten niet horen ff dingen proppen. Misschien is dit wel waar oke , maar dan mag ze het maar lekker vertellen in een problemen topic ofzo -____-

Vage mensen hiero …

Ga even een rondje door de stad lopen en genieten van Koninginnedag en de sfeer. (:

Laten we niet allemaal ingaan op sarafares…

u kidding me?

Doei.

Ja, want jij kent haar, sukkel, ze heeft gewoon een: ‘ik wil het nu meteen kwijt’ moment.

Zoals lovatic al zei: ga iets anders mollen of kapot maken, dat helpt en is veel gezonder. Pak een kussen en schreeuw erin ofso. Doe iets, maar doe jezelf geen pijn.

Eens met Lovatic! Laat je even gaan op iets dat kapot mag.

Gaat alles al beter thuis? : )