Na lang twijfelen besloot ik weer de stap te wagen en weer te beginnen met een twilight fan-fiction. Hier zijn geweldige schrijvers met hun fan fic. Dus ik hoop dat je het leukt vindt.
Mijn verhaal gaat over Ashley . Zij is een half vampier. Gemaakt door een familie. En daar drinken ze mensen . en ene van de verschrikkelijkste dingen om te doen is mensen drinken. Maar ze wordt gedwongen . toen ze volwassen was. Ging ze meteen weg. Want ze had de verhalen gehoord van de familie Cullen om geen mensen te doden. Dus probeert ze deze levensstijl. En met succes. Ze gaat naar ene middelbarenschool. En probeert als een normale tiener te leven. En haar verleden te negeren. Ze probeert nu ook gewoon zonder bloed te leven . Ook al vindt ze vast voedsel niet bepaald lekker…
Proloog.
Ik sprong op haar. ‘Ben je gek of zo’ riep ik kwaad. ‘ze hebben hem’ fluisterde ze. ‘Geloof mij maar ze hebben hem niet . en als ik jouw was zou ik nu meteen gaan’ zei ik op gebiedende toon. ik stond op en stak een hand uit. ze pakte die dankbaar aan. 'Jij zit toch bij mij in de klas 'zei ze. ‘en ik weet wat je bent’ antwoorde ik. ze keek toen heel erg angstig. ‘Ik ben…’ toen hoorde ik iets achter me. 8 paar vijandige ogen en een paar erg geschrokken. ‘Oh shit’ mompelde ik
Hoofdstuk 1
Ik kwam op school aan in mijn auto En parkeerde hem op zijn vaste plek. Het viel me meteen op dat er geen enkele jongen naar mij keek toen ik uitstapte. Toen ik hier op schoolkwam tot gister keken ze altijd naar mij. Ik vond het wel fijn. Altijd dat gestaar. Ik ademde diep in. En rook de zoette lucht van vampiers. Ik voelde de kippenvel op mijn armen komen. Ik draaide me om. En ik zag naar wie iedereen keek. Naar de legendarische familie cullen. En toen dreef er een andere lucht binnen. Wat totaal niet vampier was maar ook geen mens. Vreemd. Nog nooit geroken. Ik pakte mijn tas en liep rustig naar de school. Ik voelde iemands ogen in mijn rug. Ik draaide me om. Een vampier met brons warrig haar keek mij aan. Ik draaide me om en liep snel naar binnen. Vreemd.
Ik zat bij Geschiedenis en de leraar was net begonnen. We waren bezig met de romeinen. Toen de deur open ging. Een meisje dat even bleek was als ik en een lange jongen die getint was. Ze gaven de leraar een briefje. Bij mij was nog een plaatjes over en bij een andere jongen. ‘stel je maar voor’ zei de leraar. ‘Ik ben Seth Clearwater. Ben 17 jaar en kom uit Forks’zei de jongen. ‘Ik ben Renesmee Cullen. Kom ook uit Forks. Hij is aangetrouwde familie en ben net 16’zei ze. Dus dat was de beroemde Renesmee Cullen. De half vampier waar ik veel over had gehoord. Ze was 1 jaar ouder dan ik ongeveer. Ik ruimde de helft van mij tafel op want hij of zij moest toch naast mij zitten. Seth liep mijn kant op. En Renesmee ging bij de jongen zitten. De docent ging verder. ‘Het ontstaan van Rome is een mythe over de gebroeders romulus……….
Ik kende verhaal al. Ik zuchtte. Na zo 20 minuten was de docent klaar. ‘Nu de klas vol is kunnen we beginnen met partner projecten wie nu naast je zit is de rest van het jaar je partner. Ik zuchtte ik haatte samen te werken. Maar ja. Helaas pindakaas. Ondertussen deelde de docent de opdrachten uit. ‘Ik ben voor het verslag over de goden’ opperde Seth. Ik keek naar de opdrachten het waren er drie.
A verslag over uitvindingen van de romeinen
B beschrijving van de romeinse goden
C verslag over de keizers
‘Ik ben er mee eens. Morgen hebben we een dubbele tussen uur want we werken hier met stam klassen als je het nog niet wist. Dus dan er aan werken ? ’ vroeg ik. ‘is goed’ antwoorde hij .’Oh ik ben Ashley Smith’ voegde ik er aan toe. ‘Seth’. En toen ging de bel. Ik pakte mijn boeken. En wou op staan maar toen viel alles uit me handen. Ik bukte om hun op te ruimen. En Seth bukte ook. En toen raakte we elkaars hand Aan. En keken elkaar in de ogen. En hij keek of hij de zon voor het eerst zag.
Hopelijk vinden jullie het wat.