Mijn topics verwijderen.. heel snel..

Het zit me toch echt dwars…

Maak ik een topic aan is die de volgende dag alweer verwijdert?!

Waarom? En ik heb dit ook als ik bij profiel - mijn berichten kijk… Kan ik ook niet meer zien waar ik op gereageerd heb… En om eerlijk te zijn… het waren echt geen onzin topics… Sommige staan al super lang open zonder reacties en die van mij wordt gewoon verwijdert ?! :frowning_face:

omdat je topics waarschijnlijk overbodig waren of je overtrad de regels.

Normaal worden je topics niet verwijderd, tenzij er iets heel erg mis mee is. Normaal worden ze gewoon gesloten, en zijn ze dus nog wel terug te vinden.

Dus, 3 mogelijkheden:
a. Je maakt topics over heel vreemde zaken
b. Je denkt dat je een topic hebt gemaakt, maar perongeluk heb je het toch niet verstuurd
c. De techniek van het forum haat je en verwijdert automatisch je topics

Ik vermoed b

Ze worden niet zomaar verwijdert topic worden alleen verwijdert als je de URL van dat topic zelf in het in dit topic zet: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-298225.0.html.
Je topic kan wel gesloten worden door een mod maar dan is die niet opeens weg.

Nouwja… Ik overtreed geen regels… dat weet ik wel zeker, en ik krijg wel reactie’s op mijn topic dus hij staat er wel tussen maar dan van de een op andere dag is hij weg…

Ik had eergisteren/gisteren een topic over pfeiffer/CVS en die is nu ineens weg… Vind 't erg vreemd… En overbodig kan opzich wel maar kan niks terugvinden in dat ze er al zijn

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/van-pfeiffer-naar-cvs-298332.0.html

Misschien wat beter kijken?

Mods verwijderen niet zomaar topics, alleen als je er zelf om vraagt of als het topic echt totale onzin is. Het wordt eerder gesloten en dan zou je het terug kunnen vinden.

Hierboven staat dus al een link naar één van je topics. Als je het niet op je profiel terug kan vinden, helpt google misschien eerder. Ik sluit dit topic voor je, want ik neem aan dat het zo opgelost is.