mijn toetsenbord doet raar?

hi! mijn toetsenbord doet nogal raar.
ik moet altijd eerst op crtl+shift drukken voor ik ? of " ofzo kan doen.
als ik dat niet doe krijg ik bijv - ipv /
of = ipv ?

en eerst kon ik ook geen puntjes op de e, heb het inmiddels wel uitgevonden hoe ik dat wel kon doen, heb mijn toetsenbord ingesteld op engels (verenigde staten internationaal)
als ik hem op nederlands instel klopt er helemaal niets meer van want dan is ` bijv @ enz. dan zit er helemaal niets meer op zijn plek.

help?

hoop trouwens dat jullie het snappen haha :'D

ctrl shift?

Ja dat heb ik ook wel is dat ik control en shift moet indrukken, misschien druk je het perongeluk in? Volgens mij verspringt je toetsenbord dan naar een andere stijl ofzo.

oh sorry xd niet goed gelezen. hmm ik denk dat er op internet wel dingen staan

Ja dat moet ik steeds doen als ik mijn laptop opstart ofzo (ctrl + shift). want anders doet ie raar! best irritant >.< is bij de computer van mijn vriend ook. maar dat wil ik dus verhelpen!

heb al gegooled(?), maar vind niets

Je linker CTRL en SHIFT tegelijk indrukken. :slightly_smiling_face:

Oooh dat heb ik ook gehad ja :frowning_face:
Zo irritant, en sorry ik weet bij god niet meer hoe ik er vanaf ben gekomen!
Zie dit maar als een up!

ik moet dat ook altijd als ik m’n laptop opstart en als ik op een nieuwe site kom. Echt super irritant, ik hoop dat iemand hier de oplossing heeft!

aaahw oke helaas!

In het onderste balkje staat een knopje met talen, daar moet je english aanvinken dan klopt het weer.

helpt niet ): ^
hij gaat ook vanzelf weer terug naar nederlands? huh.

het heeft wel met de toetsenbordinstellingen temaken met dat knopje onderaan.
Je moet dan ff switchen tussen nederland en vs ik weet niet op welke hij staat en het met beide uittesten of het dan weer normaal werkt.

Ja, je moet met dat knopje dan op Engels drukken, verder weet ik niet :S, heb het ook gehad, maar door op Engels te drukken is het weg :slightly_smiling_face:

Als je het bijvoorbeeld aanklikt terwijl je msn gebruikt en later naar internet gaat, werkt het daar niet. Daar moet je het opnieuw even aanklikken, dan werkt het daar ook. Dat is bij mij althans het geval.

Ik kan het verder ook niet voor je uitzoeken want ik heb windows 7 en op de rest van de comps in huis ook :stuck_out_tongue:
En daar staat niet zo een toetsenbordje naast. Dus ik denk dat die instellingen standaard goed staan? Welk systeem heb jij eigenlijk?

Ik heb dat ook gehad. het ging bij mij volgens mij vanzelf weg !

Ik heb ook windows 7.
hij staat nu gelukkig wel gwoon op engels :grin:
ik weet niet hoe het komt :’)
maar hij doet het nu goed! dus hopelijk blijft hij het goed doen.
hij staat nu iig op Engels (verenigde staten) - verenigde staten (internationaal)