Oké jongens. Ik ben echt heel slecht in het verzinnen van titels. Ik heb vaak het hele verhaal al uitgedacht, maar dan weet ik maar geen goede titel.
Ik wil altijd gelijk een nieuw verhaal met jullie delen en ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik! Het is misschien een beetje een standaard verhaal. Maar ja… ik houd gewoon van cliché verhalen
[size=14pt]Intro
Connor Parker (20 jaar) beleefde zowat elke avond een wilde nacht. Hij behandelde meisjes als vuil en ging om met de verkeerde mensen.
Hij rookte, dronk alcohol alsof het limonade was en liet school volledig links liggen.
Simone Parker, alleenstaande moeder, was volkomen radeloos wat betreft haar zoon en op een avond nam ze een besluit.
Haar vriendin, Anne Feijn had een lieftallige dochter. Ze was net 18 geworden en een verstandig meisje die geen vlieg kwaad deed.
Eigenlijk was ze precies het tegenovergestelde van Conor; ijverig op school, netjes en beleefd, rookte niet en dronk geen alcohol.
Simone geloofde heilig dat het aan haar eigen opvoeding lag en dat haar vriendin haar zoon wat kon bijleren. Anne had namelijk zelf ook een zoon gehad wie vroeger erg onhandelbaar was geweest. Inmiddels was hij afgestudeerd en werkte hij fulltime als succesvol advocaat.
Beide moeders spraken ze af dat Connor voor een onbepaalde periode bij Anne in huis kwam wonen. Ze hoopten allebei dat hij zijn mentaliteit veranderde en eindelijk eens iets nuttigs van zijn leven ging maken.