Hallo girlsceners ^^. Ik heb jullie hulp wat nodig!
Ik heb echt mega stijl blond haar, en ik zou graag mijn haar weleens leuk willen stijlen met zacht vallende krullen. Of juist wat willen experimenteren met vintage kapsels. Mijn haar is nu ongeveer zo lang dat het op de schouderbladen hangt, maar heb wel veel laagjes. Heb een maandje geleden een krultang/straightener gekocht, de Carmen straight&curl maar het lukt me gewoon niet. Het enigste wat er een beetje inkomt is een dat de onderste plukken naar de buitenkant gaan staan XD.
http://images.rakuten.com/PI/0/500/223057895.jpg (dit idee met nog minder volume)
Ik heb het idee dat de krultang zelf te dik is voor mijn haar, dat ik het er niet goed genoeg om krijg (het komt er misschien 3 á 4 keer omheen met de langste plukken). En dat die klip om het in vast te zetten ook niet erg goed werkt (of ik doe het niet goed, dat zal wel een grotere kans hebben). Zijn er anders nog middeltjes en/of tips voor mij? Ik heb ook echt youtube filmpjes gekeken, maar als ik het nadoet, er komt bij mij geen krul in het haar XD. Help!