Mijn stem, wat denken jullie?

Heeey

Ik ben weer zo’n wannabe singer, maar niet vanwege al die trieste programma’s als idols:P Ik speel zelf ook piano, beter dan dat ik zing. piano ben ik gewoon zeker over, maar mijn zang niet echt.
ik neem mezelf vaak op en probeer kritisch op mezelf te zijn, omdat ik zelf natuurlijk ook muzikant ben. maar de hele tijd voor je eigen jury spelen werkt ook niet echt natuurlijk:P
daarom vraag ik jullie of je jullie je oordeel willen geven. eerlijk zijn alsjeblieft! alleen daar heb ik wat aan.

filmpje 1

• trouwens, ik zing op een gegeven moment repeal ipv appeal, beetje pijnlijk:P en ook i see what i see, dat moet zijn; you see what i see. het was laat toen ik het opnam:P sorry -
    (in het filmpje speel ik niet zelf piano.)

stop and stare van OneRepublic (1 geile band, ff dat je het weet)

filmpje 2

aangezien iedereen zegt dat ik een andere moet doen:P heb ik deze dan maar geupload.
hier speel ik wel zelf piano. ik weet bij deze dat er wel veel fouten inzitten.
maar vinden jullie dit dan wel een nummer dat bij m’n stem past?

– trouwens, ik zal kijken of ik een disney nummer heb:P ik hou zelf ook echt ongelooflijk van disneynummers:D

nog meer tips advies eerlijkheid?

bedankt voor jullie commentaar trouwens! ik heb er echt wat aan:)

Het is heeeeel erg zacht. ;p
Niet alles geluisterd, je hebt opzich wel een mooie stem. Maar ik weet er niet zoveel van.
up

Je hebt een hele mooie stem, maar in dit liedje komt het niet zo goed uit (vind ik).

ik vind je stem wel lekker klinken ! =)
alleen idd niet zo voor dit nummer

je kunt zo voor een disneyfilm zo´n lied zingen voor pocahontas ofzo weetjwel :grin: bedoel ik als een compliment

(:

Mooie stem (:

Het is wel goed gezongen vind ik c:

mooi! (je hebt indd zo’n pocahontas liedje stem. kun je dat ook eens inzingen? (a)

best wel mooi eigenlijk…

Probeer eens wat musicalliedjes uit. c:

almost lover.
echt heel mooi gezongen
Die past wel bij je stem! :wink:

jaa almost lover is veel mooier!

jij zingt echt mooi !

Erg mooi gezongen!

gewoon een normale zangstem.

Mooie stem, maar een beetje ‘normaal’, zoals alle zangeressen, ik bedoel het niet onaardig ofzo hoor!