Mijn soort van stijlboek

Ik ben begonnen met een soort stijlboek.
Heb nu 1 volle pagina en een halve maar wil jullie mening horen wat jullie er tot nu toe van vinden. Ik probeer beetje de kleuren bij elkaar te laten passen… Of een thema. Zo zie je dat de eerste een beetje vakantie gevoel opwekt en de ander is lekker vrolijk met felle kleuren.

Ook wil ik graag tips horen. Als je die heb natuurlijk :wink:

http://img828.imageshack.us/img828/2906/p7260017.jpg

Vakantiegevoelpagina

http://img823.imageshack.us/img823/8339/p7260018.jpg

De vrolijke kleuren pagina (deze is nog niet af zo als je ziet)

Nog een vraagje ;; gebruiken jullie nog iets anders dan bijv alleen maar plaatjes?

hier is een algemeen topic voor

wel leuk! ja ik gebruik ook scrappapier, stickers, palletjes etc.

Wat is scrappapier :blush: Misschien dommee vraag?

Ik vind dat zo vervelend dat dat steeds gezegd wordt, iemand mag toch best zijn ‘idee’ laten zien. Ipv dat steeds in een algemeen topic te proppen.

@ attendance.

Lijkt wel altijd zo ja idd… Op elk onderdeel bijv. fotografie. Krijg je dat ook gelijk naar je hoofd geslingert.

vindt die bovenste vooral erg leuk

ik ben er ooit eens aan begonnen maar nu ligt dat boek verlaten en alleen in de kast.

Haha ja, de eerste pagina heb ik ook deze winter gemaakt :stuck_out_tongue: En nu vandaag vond ik weer leuke plaatjes dus ik dacht ga weer een beginnentje maken… Wil er nu wel meer in werken… Want het is wel leuk :wink:

ja dat heb ik ook. soms zeggen ze het tegen mij, ga ik braaf naar bijv. het algemene kapseltopic. doe ik dat en stel ik daar mijn vraag. krijg ik echt bijna geen reactie.
en bij een topic met 18 pagina’s ga ik niet alles bekijken, met 1 topic met 1 vraag wel…

de 1e pagina :grinning: die is mooi!:smiley:

waar halen jullie die plaatjes vandaan? want ik wil ook wel beginnen. maar weet niet hoe ;p

tja in dat geval kun je net zo goed alle algemene topic’s schrappen en gewoon iedereen voor het kleinste dingetje een nieuwe aan laten maken hea :wink: *het was niet vervelend bedoelt btw is maar net hoe je het zlf opvat hé :wink:*

Ik haal mijn plaatjes uit de Libelle’s, Margrieten, Viva’s, Vrouw (zit bij de telegraaf ofzo), H&M boeken, of gewoon mode tijdschriften enzoo… Eigelijk uit heel veel soorten tijdschriften.

Dat heb ik dus ook. Dan kan je je eigen vraag niet eens meer terug vinden… Nu teminste wel…

upie!?

leuk!

Tnxxx! :slightly_smiling_face:

Na mijn vakantie komen er nog meer op. Ga op vakantie mss verder er mee :wink:

wat voor soort boek gebruik jij? ;o

Ziet er mooi uit hoor (: