Hey!
Ik heb een probleempje.
Ik wil mijn kamer herinrichten maar ik mag geen nieuwe meubelen enzo van mijn ouders kopen en mijn kamer is ook heel erg klein.
Iemans ideetjes om mijn kamer op te leuken?
Ik kijk altijd naar Show je kamer hier op Girlscene maar bij bijna elke kamer daarbij krijgen ze gewoon een heel nieuwe kamer en dat mag ik niet hoor :s
Help me!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mag je helemaal geen nieuwe spullen, of alleen geen meubels (bed, bureau, etc.)?
Want als je wel kleine dingetjes mag kopen om het wat op te leuken kun je bijvoorbeeld posters enzo kopen.
Je kunt misschien ook wat vinden bij crea bea.
Succes!
Ik vind het erg leuk om mn kamer te pimpen hahah, ik heb een vrij kleine kamer en mag ook niet snel nieuwe meubels. Wat heel leuk is, is om gewoon alle meubels te verplaatsen . Ik heb veel lampjes, dat maakt het gezellig en als je een leuk kastje ofzo heb, kan je daar bv leuke parfum’s op zetten en kleine decoratie dingetjes. Dat maakt het meteen weer gezelliger. Ook kan je een pot verf kopen, dat willen je ouders vast wel betalen en dan je muur in een leuk kleurtje doen !
Veel succes !
Je kan ook de meubels die je nu al hebt wat opfleuren door er een nieuw kleurtje op te doen enzo! Je kan zo echt leuke dingen doen! Ben ik zelf ook van plan en verder , lijstjes met foto’s van je vrienden of familie zetten/hangen enzo. Wat ik zelf ook gedaan heb ik wat mooie shoppingzakjes gewoon aan m’n klink van m’n deur gehangen , vind ikzelf erg leuk , maar dan wel van de mooie zakjes! BV die van ZARA vind ik zelf erg leuk staan…
een accentmuur behangen of schilderen, spiegels, een prikbord met allemaal persoonlijke dingetjes ( fototjes, brieven, … ), bij de xenos gaan shoppen voor leuke kleine dingetjes voor in je kamer, plankjes aan je muren vastmaken waar je boeken, dvds, parfumflesjes, … op kan zetten
‘need tips’ > ‘fooien nodig’
:’)
Je kunt ook inspiratie opdoen uit bepaalde dingen in het Show je kamer topic. Daarbij is er ook nog het Kamer Inspiratie topic.
Een apart topic is dus dubbel, onnodig en vooral overbodig. Volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.
Mag je geen nieuwe meubels wegens de prijzen? Want als dat het geval is, kan je ook eens in de kringloopwinkel gaan rondneuzen. Daar vind je vaak voor bijna geen geld leuke dingen. En je kan ze eventueel ook nog wat zelf gaan pimpen.
En verder kan een likje verf, nieuwe gordijnen, plantjes, meubels verschuiven, … al heel wat doen.
Same problem here!, Ik heb laatst nieuwe meubels gekregen etc. Maar het is nog zo kaal…
Zie de link van chanelchique.