Mijn schuld?

Sorry alvast voor dit lange verhaal. Misschien is het ook meer om m’n ei kwijt te kunnen maar als je het helemaal wil lezen: Top! haha.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierop. Ik ben nogal snel om te praten en als er dan gezegd wordt dat het aan mij ligt neem ik dat ook aan. Vandaar dat ik het toch even wil delen.

Vorig jaar zomer leerde ik een jongen kennen, leuke jongen maar toen volledig vriendschappelijk. Rond oktober begon het andere vormen te krijgen. We daagde elkaar uit en van het een kwam het ander en zo stonden we te zoenen. Dit gebeurde steeds vaker en we zagen elkaar steeds vaker en ik kreeg oprecht gevoelens voor hem. Na dit uitgesproken te hebben kwam het er op neer dat hij geen relatie wilde. Hij voelde niet genoeg voor mij en wilde geen officiële relatie.
Ja, toen had ik er al mee moeten stoppen maar omdat ik zo gek op hem was kwam ik telkens terug. Hij was ook lief voor me, we praatte elke dag en ik zag hem regelmatig. Maar het geen relatie willen brak mij op, het maakte me onzeker omdat ik bang was dat hij met andere zou zijn en ik voelde me daardoor niet goed genoeg.
Na 10 keer het te hebben gestopt (en weer opnieuw te zijn begonnen) was ik er klaar mee en gaf ik hem de keuze: Of voor mij gaan, of we stoppen ermee.
Hij zoende met een ander dus dat antwoord leek me duidelijk.
Later heb ik ook met een ander gezoend. Dit was in maart, dus sindsdien is er niks meer tussen ons gebeurd. We spraken elkaar nog steeds elke dag en als het aan mij lag waren we allang samen maarja.

Ik probeerde me minder met hem bezig te houden en toen nogal onverwachts en zonder na te denken heb ik een one night stand gehad. Met iemand die hij kent. Het was fijn maar had geen betekenis verder. Het was onverwachts zo gelopen en daar zou het bij blijven.
We waren toen al een paar maanden helemaal niet meer bezig omdat hij dat dus niet wilde.
Afgelopen weekend vroeg hij ineens of ik langskwam en hoe stom ook, ik kon niet weigeren. Uiteindelijk kwam het gesprek hierop, hij had wat door (dacht ie) en ik wilde er niet over liegen. Toen ik het vertelde werd ie erg boos en verdrietig. Als ik dit niet had gedaan had ie wél met me willen zijn vertelde hij en ik kreeg behoorlijk de schuld op me van alles.

Nu voel ik me ontzettend rot. Aan de ene kant zeggen mensen dat ik niks verkeerds heb gedaan, maar door zijn gepraat voelt het wel zo.

Wat is jullie kijk hierop?

Haha, wat een verhaal, bedankt voor het lezen.
Liefs

Hij is toch ook met een ander gaan muilen, waar maakt hij zich druk om jullie hebben tenslotte niets

Nee, je hebt absoluut niks verkeerd gedaan. Hij wilde niks vast met jou, jullie hadden geen contact dus je hoeft je absoluut niet naar hem te verantwoorden en je schuldig te voelen want je had/hebt niks met hem. Daarnaast lijkt dat ‘als je het niet gedaan had, dan had ik wel wat gewild’ enorme lulkoek en zou ik het echt niet geloven. Als hij met je samen zou willen zijn waren jullie dat al.

Hij heeft met iemand anders liggen tongworstelen, dus dan heb jij het recht om dat ook te doen!!! Er lopen nog meer vissen rond in deze enorme zee.

Doe je dbb maatjes de groeten doei

Hoezo dit nou weer, doe normaal. Niet elk lid met weinig berichten is meteen dbb. Ze heeft 8 maanden terug ook een topic geopend.

ja, 8 maanden geleden waren ze ook al bezig :wink:

Denk maar aan die lul die zei dat ze een meisje was die onvruchtbaar was. Die kwamen ook van DBB

Henk, even dimmen. Suspicion oké, maar niet iedereen afkatten please.

Meld je verdenkingen dan gewoon aan een mod. Straks is dit wél gewoon een meisje dat hulp nodig heeft

Klopt, hele tijd geleden heb ik ook een topic geopend.
Maar dit is serieus echt en dat andere topic is een hele tijd geleden gestart (voor oktober dus toen dit begon)

Ik zit elke dag op girlscene en lees veel op de forums, ben gewoon een stille meelezer maar 100% serieus.

Voor alle serieus reacties, dankjewel!

offtopic. ik voel me dom, wat betekend dbb?

De bodybuilders. Daar is een forum van en die komen geregeld trollen hier op het forum

ohh. dankjewel. weer wat nieuws :’)
of ik loop achter.

Als ik dit niet had gedaan had ie wél met me willen zijn vertelde hij en ik kreeg behoorlijk de schuld op me van alles.
→ ehm, da’s echt supergemeen van hem om dat te zeggen? Want hij wou helemaal niets met je, dat was al langer duidelijk! Voel je niet schuldig, je hebt hem genoeg kansen gegeven en hij zegt dit nu gewoon omdat hij ergens wat gekwetst is. Maar hij heeft ook dingen met andere meisjes gedaan, en jullie hadden geen relatie, dus je moet je echt over niets, maar dan ook niets schuldig voelen! :sob::muscle:

Dankjulliewel! het is fijn om het ook van andere te horen!

Ik vind het niet eerlijk dat hij jou nu de schuld van alles geeft, hij is zelf zo onduidelijk als het maar kan en kan jou niet ‘claimen’ en toch niet een relatie met je willen.

Hij heeft je afgewezen, dus jij bent eigenlijk vogelvrij. En als ie nu gaat zeggen dat je dat niet had moeten doen, had hij maar een beetje duidelijk moeten zijn over zijn gevoelens.
Persoonlijk vind ik hem een beetje vaag.