Mijn schrijfsels: Korte Verhalen

Ja, ik vind het grappig om mensen eerst een beetje te laten denken van “huh’?” en dat het dan aan het einde pas duidelijk wordt… Vind ik leuker om te schrijven dan van die voorspelbare happy ends:-P

Ik ben weer aan het werk hoor^^ Hopelijk word deze wel weer wat langer:-P

Omijnhemel, ik was dit hele topic straal vergeten haha xD Lijkt wel eeuwen geleden dat ik hier postte! Komt ook doordat ik het verhaal waar ik toen mee bezig was niet heb afgemaakt… Het idee was om “het monster in de kast,” dus zo’n altijd aanwezige jeugdangst te vertalen naar de werkelijkheid, een soort constante dreiging. Het klinkt een beetje raar, maar op zich ging het best lekker… totdat ik inzag hoe stom dat verhaal eigenlijk werd xD

Op dit moment ben ik bezig met een verhaal die ik in mijn kcv po ga verwerken. Als ik die heb ingeleverd zal ik hem hier wel posten (dat zal wel ergens volgende week worden), daarna wil ik hier wel weer vaker posten. En in de vakantie ben ik van plan heeeeeeel veel te gaan schrijven, dus binnenkort ga ik dit topic lekker volspammen^^

Wauw. Wauw. Wauw. Wauw.
Dat is alles.
Wauw!
Je schrijft zo… Je weet wel, op zo`n manier dat iets je raakt, ik heb er geen woorden voor, jij daarintegen wel, want in je verhalen gebruik je echt goed gekozen woorden.
Maar omdat ik zo`n beperkt woordenschat heb: Wauw.

Je schrijft echt goeeeed!
Het einde van de 1e zag ik niet aankomen! Die van de tweede, door de titel, wel.
Maar GREAT:D

Dank jullie wel!
@ Avery:
Ik vind jouw verhaal juist super! Je schrijft lekker luchtig en grappig, dat kan ik weer niet xD

En @ puddingmeisje
Ja ik was ernstig inspiratieloos voor een titel dus nu verklap ik het einde eigenlijk al… Ik ben slecht met titels haha xD

Ik vind het prachtige verhaaltjes =D
Ben benieuwt naar jou andere
Echt heel leuk om te lezen, ik word er stil van

Meuheu, ik ben inspiratieloos :frowning_face: En m’n verhaal moet over 2 dagen af zijn… Heeft iemand misschien tips als je vastzit met je verhaal?

HIJ IS AF! MIJN GELIEFDE VERHAAL IS AF!
En daar ben ik heel blij mee, aangezien ik mijn po morgen moet inleveren xD Hij is helaas wel een beetje afgeraffeld, dus waarschijnlijk herschrijf ik hem nog een keer… En stiekem vind ik hem zelf eigenlijk echt heel slecht (dat vind ik eigenlijk van alles wat ik schrijf, dus jullie reacties vind ik leuker dan mijn eigen beoordelingen, haha)Maar voorlopig staat hij waarschijnlijk morgenavond hier, dus ik hoop dat jullie hem wél leuk vinden^^

Ook weg ivm eventuele publicatie…

je hebt echt een mooie schrijfstijl!

Wauw, je schrijfstijl is geweldig! je eerste verhaal vind ik een verrassend einde hebben, je tweede verhaal is erg mooi en je derde verhaal is spannend!

Dank jullie wel! Altijd leuk om te horen^^
Ik zal vanavond de rest van het verhaal plaatsen!

En deze dus ook :stuck_out_tongue:

Aaaah, geen reacties :frowning_face: Upje voor mezelf dan maar^^

Ik blijf dit topic volgen. Je schrijft echt inspirerend; krijg zelf ook weer zin om aan de slag te gaan! :slightly_smiling_face:

Bedankt voor het compliment =D

Grrrr, door die ^&$^&E*^%#*^toetsweek kan ik de komende week niet schrijven, en dus ook niet posten… Ik ga kijken of ik zaterdag aan een nieuw verhaal kan beginnen, maar die staat dan pas over een week oid. hier… Mijn excuses (niet dat het iemand uitmaakt of ik wel of niet post, maar toch xD)