Mijn rare stemmingen :P

Nouja, mijn vriendinnen die gaan naar school en hun stemming is de hele dag een beetje gemiddeld.

Maar bij mij totaal niet :stuck_out_tongue: Sowieso verandert mijn stemming ongeveer om de 5 minuten. Het ene moment ben ik echt bloedchagrijnig en scheld ik op alles en doe kortaf tegen iedereen, en het volgende moment ben ik helemaal opgewekt en actief en gelukkig, en daarna ben ik dan weer helemaal saai, stil en negatief.
Nou is dat niet echt raar ofzo :wink:
Iig, mijn vriendinnen snappen het niet, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben hier (A)

ik raak ook altijd heel snel op iets uitgekeken en dan ga ik me echt heeel erg vervelen en wordt ik weer chagrijnig. Bij nieuwe dingen ben ik dan weer helemaal blij en opgewekt :stuck_out_tongue:
Maar al heel snel ga ik me dan weer vervelen…
Zo gaat het met alles, thuis, school, vriendinnen, vakantie, sport (heb al 6 sporten ofzo gedaan)
Voelt net alsof ik in een sleur raak als ik iets te lang doe… :stuck_out_tongue:
Beetje raar.

Opzich is het geen probleem, (want het voordeel is dat ik van kleine dingen heeeel blij kan worden)

maar die moment dat ik heeeel chagrijnig ben,
vinden m’n ouders en vriendinnen niet echt fijn :stuck_out_tongue:

Op zo’n chagrijnig/negatief-denk-moment heb ik echt geen zin om extra aardig te gaan doen tegen m’n omgeving :stuck_out_tongue: Maar zoals ik al zei: ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hier last van heeft, dus:

Iemand tips hoe ik zo’n moment met zo weinig mogelijk schade (bij familie/vriendinnen) doorkom ? (A)

Ja ik weet het, ik zeg het een beetje vaag nu.
Maar ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel :wink:

Pubertijd?
Nja… dat klinkt heet stom XD. Maar ik zou je gewoon inhouden. want je wordt alleen nog chagrijniger als je ook chagrijnig gaat doen. Als je aardig doet wordt je op een gegeven moment ook blij. Echt :grin:

Stemmingswisseling heb ik af en toe wel, maar niet heel vaak. Maar dat in die sleur komen herken ik wel!

Hmm… dat klinkt wel logisch :stuck_out_tongue:
Ookal is dat vrij lastig op zo’n moment :wink:

Haha, en mijn vriendinnen kijken me altijd heel raar aan als ik opeens weer helemaal blij en hyper ben!

ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeule heftige stemmingswisselingen gehad, alleen ben er met therapie wat bovenop gekomen. :wink:

Ja echt irritant :stuck_out_tongue:
Elke keer als ik bijvoorbeeld thuis zit, of in een les, dan denk ik:
‘Help, ik kom in een sleur!’
En dan móet ik gewoon ff iets anders doen,
en 10 minuten later denk ik:
‘Sleur, ik? Welneee!’
:stuck_out_tongue:

hier ook een persoon die last heeft van stemmingswisselingen^^

Haha ja! Maar ik heb dat vooral ook dat ik dan soms denk : Pfff, morgen weer school, net als gisteren, en eergisteren en overmorgen. Of dingen die je niet stom vind maar waar je gewoon zo aan gewend bent dat je ze saai vind.

Dat heb ik ook. Behoorlijk irritant. Ik kan zonder reden in 1 keer omslaan… :pensive:

Dat heb ik ook , het ene moment ben ik super blij dan word ik inene weer hartstikke depresief als ik over hoe de dingen in mijn leven nu staan enzo ga nadenken …

Ik heb dat niet. Als ik chagrijnig ben weet ik meestal dat ik niet onredelijk moet zijn omdat dat gewoon lullig is.

Achja, zeg dat ze als ze het willen voorkomen je elke keer een stuk chocola moeten geven bij je chagrijnige buien misschien werkt het :smirk:

Geen idee wat je ertegen kan doen, ik heb het ook namelijk x’D

ik heb percies hetzelfde!
alleen ikvoel me altijd zo gemeen achteraf alsik chagerijnig ben want dan reageer ik het op iedereen af, terwijl hun er ook niks aankunnen doen.

Dat is een goeie :stuck_out_tongue: