mijn rare dipjes xs

Ik heb dus net nieuws vernomen dat een vriend van mijn vader
kanker heeft en hij gaat het niet lang meer redden
en ik ben er echt kapot van, en dat is misschien normaal maar het blijft maar duren, ik kan het niet uit mijn hoofd zetten, ik ween de helme tijd, terwijl ik die man niet eens goed ken.
Maar ik vind het raar omdat ik zoveel meer huil en altijd méér verdriet heb dan anderen als er iets ergs komt in het nieuws voel ik me een hele dag niet goed, of slecht door er heel de tijd aan te denken.
Ik ween soms om iemand die ik niet eens ken =(
dat is toch niet normaal?
ofwel ben ik gewoon uber emotioneel?
weet iemand wat dit is? of hebben jullie dit ook want ik voel
me blijkbaar de enige

misschien angst omdat het zo dicht bij je gebeurt, je bang bent dat het iemand overkomt van wie je houd ?
Ik zou het niet weten, maar kanker is een erge ziekte en het is toch een vriend van je vader. Natuurlijk is het niet gek om dan te huilen

sterkte meid !

ik denk dat het wel veranderd als je zoiets meemaakt in je eigen familie. opa, oma, moeder, vader etc.

Misschien ben je gewoon heel erg gevoelig, dat heeft mn moeder ook die reageert heel sterk op bepaalde gebeurtenissen.

Je bent echt niet de enigste! Ik herken dit precies, echt waar, dit heb ikook altijd, dus je bent niet de enige. En het is niet raar, want dan zou het dus raar zijn dat je om andere mensen geeft?

Misschien iets van HSP? Of een paar dingen ervan.
Als je niet weet wat het is moet je het even google’en :slightly_smiling_face:

En sterke trouwens, met die vriend van je vader!

Ik herken me er wel heel erg in ja, ik ben opzich wel heel snel emotioneel merk ik.

iig sterkte! (: