mijn pumps

heej

ik ben 14 en ik zit in de 2e ik heb zwarte pumps van 13 cm. ik vind ze heel mooi en ik doe ze soms aan naarschool maar op mijn school heeft haast niemand zulke hoge en voorral niet in mijn klas misschien een paar in de bovenbouw maar verder niet, ze zeggen ook dat het heel sletterig is maarja . in welke klas zou je die hakken wel kunnen dragen en hoe hoog zou ik nu ongeveer moeten ?

ik snap ze.

ik ook.

okeeeee fijn daar vroeg ik niet om

Ligt er uit hoe je er uit ziet, toen ik in de tweede zat had ook zo’n meisje dat en dat zag er super sletterig uit, ze was dan ook net een barbie maargoed, bij sommige staat het juist wel mooi. Ligt er aan denk ik. Doe gewoon lekker aan wat je zelf fijn vindt, hakken blijven vrouwelijk :wink:

Dat zeg je goed, vrouwelijk.
Dude, ze is 14…

iedereen zegt dat ik er veel ouder uit zie en ik heb weinig make up op dus valt wel mee

ja en lijk veel ouder dude

13 cm vind ik een beetje te ver gaan voor gewoon naar school.
Ik zou beginnen met een sleehak van ongeveer 8 cm hooguit.
Ik vind dat je vanaf je 16e echt hoge hakken kan dragen naar school.

Maar je klinkt niet echt ‘ouder’ trouwens…

Ik vind het altijd verschrikkelijk lelijk als jonge meisjes op mega hakken gaan lopen.

oke, dude? laatmaar :").

14 en hakken van 13 cm?
Wat wil je doen, je rug verpesten?

ik vind slee hakken echt oerlelijk en ik vind lage hakken ook lelijk bij mij is het eingelijk hoge hak of geen hak maar dat is mijn mening enik ben ook best wel lang dus ik vind en klein hakje knullig staan

nee ik vind het ook niet mooi in de 2de… niet zo’n hoge tenminste
ik vind dat het aan je gedrag ligt wanneer zo’n hoge hakken je staan, maar vind persoonlijk onder de 16 sowieso dat je ze echt niet moet gaan dragen

Nou, aan hoe ze praat zien we al genoeg. (ik in elk geval) Veel plezier met je hakken.

Dan zou ik gewoon wachten tot je in de 5e zit ofzo.

verveel jeje ofso?

Nee, ik erger me.

okee ik ook aan jou