Mijn "prinsessenjurk"

Ik heb laatst een jurkje gekocht in de uitverkoop op asos.com. Ik ben er erg blij mee, maar ik heb niet echt een idee hoe hem te combineren! Ik heb niet erg veel curves. Ik wil hem erg graag aan naar het schoolfeest, kan dat denken jullie? Dit is hem:

Ballerina’s of pumps en een blazer?

Leuk! Kan best voor een schoolfeest hoor (:

Ik zou er gewoon een leuke cardigan/blazer over aandoen, en wat gouden accesoires en schattige ballerina’s.

heel leuk! een paar mooie sleehakken/pumps eronder en een blazer eroverheen staat heel leuk denk ik!

Ik zou er juist all stars ofzo onder doen :slightly_smiling_face: maakt t wat stoerder

Maar All Stars snijden je benen zo ‘af’, en dan lijk je zo’n dikke kuiten te hebben :’) Misschien lage, maar als je het stoerder wilt maken zou ik eerder voor cowboy boots gaan (:

Bij dat jurkje wel denk ik. Het is echt zo’n festivaljurkje, ik weet niet. Ik denk hakken of sleehakken.

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat schatttttttig! Je kan hem naar een gelegenheid dragen met idd ballarina’s maar je kan hem ook casual dragen met een vestje en met lage allstars.

iedereen zijn eigen mening

Die is schattig! Ik zou er voor dat feest gewoon leuke ballerina’s bijdragen, en wat mooie accessoires in goud of brons. Misschien nog met een vestje of blazertje, maar dat ligt een beetje aan het weer.

Je kunt daar best zwarte schoentjes met een wit vestje op aan doen…
Doe gewoon je eigen ding, dat is het beste :slightly_smiling_face:

ik zou voor zwarte pumps en een zwarte blazer gaan, echt een onwijs super cute jurkje!! maar je moet je eigen mening en je eigen creativiteit gebruiken! dan komt het wel goed!

Van die zwarte ¤5,- gympies van de H&M eronder staat denk ik best leuk =)