Mijn poes maakt een zooi van haar kattenbak

Hee, mn poes ( 3 jaartjes) maakt telkens een zooi van haar kattenbak… alleen dat doet ze ELKE dag.
Kent iemand iets waardoor ze niet gelijk haar hele kattenbak over hoop haalt.
We doen het met kranten dus dat is geen optie…

Iemand een idee?

x

Een overdekte kattenbak, ander grind? Misschien is het een medische reden en moet je haar laten nakijken. Hopelijk heb je hier iets aan. Wij zijn het wel gewend (7 katten)

We hebben dat allemaal gedaan maar ze gaat door :frowning_face:

O, vervelend. Misschien langs de dierenarts? Medische reden? Psychische (?) reden? Komt ze uit het asiel?

haha ja indd, ze komt inderdaad uit het asiel. Maar we hebben haar nog maar 2 weken

Dan wordt het een ander verhaal, misschien is ze mishandeld.

Ik heb wel gezien ( in het boekje) dat ze eerst in niet zo’n nette wijk woonde en ze is heel snel erg bang namelijk

Wat bedoel je daar mee? Veel criminaliteiten?

Noujhaa ik bedoel niet echte nederlanders zal ik het maar zo uitdrukken

Wat is er dan precies fout aan die wijk dan? Want buitenlanders zijn geen criminaliteit. Werd je kat achterna gezeten, gebruikten ze veel vuurwerk o.i.d.?

Ze bedoelt wss een wijk vol hangjongeren en alles.

Volgens mij is dat gewoon normaal? Onze kat graaft ook altijd in z’n kattenbak, maar ik denk niet dat dat een probleem is.

Dit precies…

Plus het is gewoon normaal dat een kat dat doet. Mijn kat veegt nadat ze in de bak is de ramen schoon en de vloer rond de kattenbak. Zijn gewoon rare gewoontes die die katten erop na houden.

haha inderdaad :’)

Koop een kattenbak met een luikje??
Probleem opgelost…