mijn pc heeft een TROJAN virus

Ik heb gehoord dat ding een virus is waarbij mensen bij AL je gegevens kunnen en ik ben hierdoor echt heel erg geschrokken. Ik klikte per ongeluk op een ongewenst mailtje bij mn hotmail en nu ben ik screwed. Ik downloadde meteen malwarebyte, maar volgens mij zit hij er nog steeds op!!!
weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Moet ik al mijn foto’s van de pc afhalen?

Zolang het niet je hele harde schijf wist of je bankrekening leegrooft zou ik niet in paniek raken. Wat ik aanraad is om op te starten in de ‘‘veilige modus’’. Daarna zou ik je hele computer scannen met malwarebytes en dan moet het opgelost zijn.

hoe start je in veilige modus op??/

De ‘uitknop’ tien seconden ingedrukt houden totdat de computer automatisch uitgaat. Wanneer je dan opstart krijg je een scherm met de optie ‘opstarten in de veilige modus’. Je moet wel windows 7 hebben!

Schaf voortaan een virusscanner aan. Het kost je een beetje per jaar, en is het echt wel waard. Zoiets houdt je pc schoon en voorkomt ook zooi op je pc waardoor hij trager wordt. Echt wel een investering.

^^ Of je download hem(piratebay ofzo) en je betaald helemaal niks:) moet je wel weten hoe dat moet maar daarvoor kan je ff googlen.