Mijn paint tekening :)

Haha ;p ik wou hem even showen :slightly_smiling_face:

Het is een zeehond want ik kan nog geen mensen tekenen en het is handig voor het oefenen ( ze zijn ook lief ) xd
Ik ben 14 dus ik heb genoeg tijd om te oefenen haha :stuck_out_tongue:

http://tinypic.com/r/2rgm0di/5

sorry als het te groot is :stuck_out_tongue:

heel erg mooi gelukt!! :slightly_smiling_face:

Haha dankje, volgende keer wordt het mooier en neem ik meer de tijd ( ik heb er een paar uur over gedaan xd )

Weet je wat ik denk? Dat je stiekem hartstikke trots bent op het resultaat. Niet dat dat erg is, maar dat kun je ook gewoon zeggen hoor

Jaah ;p ben ik ook hoor maar ( dit is mijn slechte kwaliteit ) dan kijk ik naar andere mensen, die het veel beter kunnen en dan vindt ik het een stuk minder mooi xD
Ik hou wel mijn mond , anders denken jullie dat ik een zeikwijf ben ofzo xd

Waarom zou je jezelf vergelijken met andere mensen? Daar heb je vrij weinig aan (en is er toch altijd wel IEMAND beter).
Schattige tekening trouwens!

wooow hoe doe je dat?

MET PAINT?! WOW. Dat vind ik best wel knap. En mooi.

laaaaaaaaaaaat haar lekker trots zijn

Niet met standaard paint en vooral niet met photoshop want daar kan ik echt niet mee om gaan xd

Ik wou net zeggen, dit kan niet met microsoft paint.
Je hebt vast GIMP oid?

Maar ja leuk, probeer eens uit te vinden hoe de betere programma’s zoals photoshop werken (al kom je met GIMP etc al stukken verder dan Microsoft paint) want dat maakt wel echt een groot verschil.

wauw supermooi je mag zekerwel trots zijn!

Ik heb het met Sumo paint gemaakt ( haha die naam xD )
Maar ik ga zeker voor betere programma’ s zoeken :stuck_out_tongue: ( maar deze is wel fijn, dus ik denk dat ik het gewoon blijf gebruiken )

nicee