Mijn ozo geweldige msn-gesprekken?! o.o

Oooh, i’m so totally in love now.
Hij deed vandaag echt vet anders. Hij praatte veel meer…We hadden het over huiswerk&sport&voetbal (Ik moest weer de grootste blunder ever maken, maar dat vertel ik zo wel…)
Hij deed heel lief enzo. Bijv.:
Ik: Als ik te veel praat ofzo moet je het zeggen.
Hij: Valt wel mee. Ik wil ook wel zo veel tegen jou praten, maar ik typ niet zo snel…
Ik: Als je zo vaak computert als ik kan je het toetsenbord dromen! :stuck_out_tongue:
Hij: Hahahahahaha XD
Dat was zo lief, dat ie zei dat ie wel veel tegen me wilde praten. Hij antwoordde ook niet zo meer met: oke. Of haha. Hij praatte zelf ook en vroeg ook aan mij of ik wat te vertellen had, normaal moest ik dat altijd doen. Hij is echt the cutest guy ever! =D

Maar mn blunder:
Ik vroeg dus of ie ajax - fiorentina had gekeken gister. Zeg ik de hele tijd florentina. Inplaats fiorentina.
Hij: Mn pa zegt dat het fiorentina is…(mn pa ligt hier dubbel xD)
Ik: Oh…
Hij: Hhahahaa.
Ik: Ik ben nooit goed in namen geweest jaaa. <_<
Hij: Oh XD Sorry namens mn pa dan.

Dat was een blunder man! Nu sta ik eeuwig bekend bij zn pa als dat meisje dat florentina zei inplaats fiorentina. Waarom zetten ze dat dan ook zo klein neer op de tv?! T.T En bovendien, wie noemt zn club nou weer fiorentina?! Florentina klinkt vet mooier =D

x

Oooh, i’m so totally in love now.
Hij deed vandaag echt vet anders. Hij praatte veel meer…We hadden het over huiswerk&sport&voetbal (Ik moest weer de grootste blunder ever maken, maar dat vertel ik zo wel…)
Hij deed heel lief enzo. Bijv.:
Ik: Als ik te veel praat ofzo moet je het zeggen.
Hij: Valt wel mee. Ik wil ook wel zo veel tegen jou praten, maar ik typ niet zo snel…
Ik: Als je zo vaak computert als ik kan je het toetsenbord dromen! :stuck_out_tongue:
Hij: Hahahahahaha XD
Dat was zo lief, dat ie zei dat ie wel veel tegen me wilde praten. Hij antwoordde ook niet zo meer met: oke. Of haha. Hij praatte zelf ook en vroeg ook aan mij of ik wat te vertellen had, normaal moest ik dat altijd doen. Hij is echt the cutest guy ever! =D

Maar mn blunder:
Ik vroeg dus of ie ajax - fiorentina had gekeken gister. Zeg ik de hele tijd florentina. Inplaats fiorentina.
Hij: Mn pa zegt dat het fiorentina is…(mn pa ligt hier dubbel xD)
Ik: Oh…
Hij: Hhahahaa.
Ik: Ik ben nooit goed in namen geweest jaaa. <_<
Hij: Oh XD Sorry namens mn pa dan.

Dat was een blunder man! Nu sta ik eeuwig bekend bij zn pa als dat meisje dat florentina zei inplaats fiorentina. Waarom zetten ze dat dan ook zo klein neer op de tv?! T.T En bovendien, wie noemt zn club nou weer fiorentina?! Florentina klinkt vet mooier =D

x

Haha wat leuk dat hij nu wat liever doet op msn! (: Dat gaat wel goed komen. En die blunder vind ik niet zo groot hoor. Zelf heb ik genoeg ergere blunders gehad haha.

Dat is een teken. :relieved:

Een jongen in mijn klas vind mij ook leuk, en als hij grapjes maakt kijkt hij ook altijd mijn kant op. oke ieder mens is anders maar goed. ik denk dat hij jou misschien leuk vind.

Ik kan juist niet stoppen met praten met een klasgenoot van me XD

Ik hoop dat 't echt iets gaat worden tussen jullie!
't Klinkt allemaal zo schattig en leuk - IK WIL OOK!

Ik ken ook zo’n jongen die in 't echt wel veel praat en op msn komt ie ook niet veel verder dan dat. D’r zijn echter wel jongens waar ik dan wél weer goed op msn mee kan praten - maar dat zijn dan ook weer heel andere types. :stuck_out_tongue:

jy hebt echt geluk zeg ;d
probeer echt veel over voetbal te praten& zeg dat je dat totaaal niet kan,
maar dat je wel les wilt (a) ;d

maar, ik heb juist een heel ander probleem.
ik vind een hele goeie vriend van me superleuk, maar hij vind iemand anders leuuuuk. (hy weet niet eens dat ik hem leuk vind maarja ;p )

tsjaa, jongens zyn raar.

Jullie gespreken klinken echt vet.
haha, en lief
maaaaaaar … mijn gesprekken zyn altijd dood kijk:
hij: Hee
Ik: hee
hij; Allesgoed?
ik; Jmj?
hij: Ook
ik: Mooii
hij; Zekers.
ik: Nog wat gedaan
hij; Nee jij?
ik; Ook niet.

&dan is ons gesprek afgelopen iemand tips?

YAAY =D Een keer lachte ie ook vet cute toen ik weer een blunder moest maken T.T Ik was dus een heeeeel klein beetje boos en toen riep ik zo keihard te klas in: AILEEEN! en toen zat iedereen me boos aan te kijken en hij lachte <3 Ik moest natuurlijk weer een rooie kop krijgen. XD

x

Maybe he’s just not that into you.

Praat over zijn interesses, dan hou je ‘m echt wel aan de praat :’). (Voetbal oid)

Eerst praatte hij ook zo tegen mij. Een keer heb ik geprobeerd de hele dag niet tegen hem te praten zodat ie tegen mij ging praten, maar hij praatte niet tegen mij dus xD Je moet veel een gesprek met hem aangaan. Iets vertellen waarover hij ook mee kan praten. Ik ging bijvoorbeeld over voetbal praten, en toen ging zn pa mij weer uitlachen xD Maar praat bijvoorbeeld over je huiswerk. Bijv.:"
Jij: Heb je je huiswerk voor bio al af?
Hij: Nee, jij?
Jij: Nee. Ik vind het echt vreselijk, ik snap er geen bal van en ik snap niet waar je bio voor nodig hebt hoor.
Hij: Nee k ook niet. Vooral vraag… Enz.
Ik ging met hem over EHBO praten, want onze school is zo lief om de vakken nog ff lekker uit te breiden xD

Vooral veeeeeeel kletsen. Later kan je dan nog vragen: Als je vind dat ik te veel klets moet je het maar zeggen… xD
Hopelijk zegt ie dan nee xD Hij wilde ook zoveel kletsen bij mij ^^ Maar hij typt sloom, dus nu begrijp ik ook een beetje waarom die eerst altijd oke zei.

Zeg dingen die je grappig vind. Gister waren me zus en ik aan het lachen omdat mn zus haar “nieuwe dans” voor ging doen. Dus ik vertelde dat aan hem. Hij doet mijn cam aan. Gaat mn zus debiel dansen voor de cam. Dat was echt te grappig. xD Zulke dingetjes brengen wat sfeer vind ik.

Verder hadden we een tijdje geleden gepraat over het neergestorte vliegtuig. Hebben jongens er altijd last van dat ze stoer moeten doen? xD
Ik: Ik durf nu echt niet meer te vliegen T.T
Hij: Ik wel XD
Oooh, dat is zo droog… Ik wel, ja natuurlijk ik wel, ik word hier het vliegtuig ingesleept man xD

succes(L) =D

Nee, hij doet nu opeens wel super lief. Hij was gewoon verlegen denk ik… Al weet ik niet of verlegen in zijn woordenboek staat XD Verder sta ik nu bekend als het florentina-meisje bij zn daddy, dus dat komt wel goed XD MWHAHA xD Hij praat nu best veel ö Nu begint ie zelf ook over iets te praten…En hij toont nu ook interesse, das telieff<3

x

Jongens zijn altijd veel anders op msn :s
Dus miss in het echt afspreken als je hem echt leuk vind?

Praat over voetbal xD :cold_sweat:
Ik denk dat zowat elke jongen daar wel over wil praten XD

MWAHHAHA JA IDD XD Ik ken maar 1 jongen die niet van voetbal houd, maar hij heeft andere interesses en is eigenlijk precies zoals mij xD Dus dat is gewoon omdat hij lief is xD Maar dat klopt idd wel. Als je eenmaal over voetbal praat stoppen ze meestal niet meer xD Vooral als ik in het echt met ze praat. ^^

x

of: nog wat te vertellen?

zijn zulke conversation killers!
echt, als je dat vraagt is het gesprek daarna (bijna) gelijk dood…

maar hij klinkt echt super sweet!
vooral doorgaan zo :couple_with_heart_woman_man:

Idd. Zo ging het bij mij dus ook altijd xD Daarna is het gesprek dus dood, een uur later moet hij gaan, en dan doei xD Je moet vooral praten over dingen die je graag doet enzo, dingen die hij graag doet…Naja, hij begon ook opeens veel te praten…Dus het ging vanzelf xD

Idd, hij is ook superlief<3

bij mij begint hij wel vaak met haaai, en hoe gaat het enzo, en dan stel ik eens een vraag, en hij stelt er een, maar toch blijven de gesprekken dood.
Wel een paar gesprekken gehad, het klikte zegmaar echt, maar daarna lukte het nietmeer ofzo :stuck_out_tongue:

Maaargoed, heb nog niet int echt met hem gesproken, durf ik ook niet :flushed:
maar hij praat dus wel op msn tegen me, alleen op de vraag oftie z’n ex nog leuk vind:
nee niet echt:P

is dat nee, is dat een beetje, is dat echt niet, … ?

Als het gesprek dood valt, zeg dan bijv. ja ik ga even naar beneden iets drinken halen. (ook al ga je dat niet doen) en dan 5 min later zeg je zo ben ik weer! heb ik nog iets gemist? weet ik veel zoiets haha het kan een gesprek op gang brengen;p