Mijn ozo geweldige msn-gesprekken?! o.o

Haaai girls =’]
Ik praat op msn dus wel eens met een jongen die ik graag mag, maar onze msn-gesprekken zijn altijd zo…standaard?! <_<
Bijv:
Ik: Haaai.
Hij: hoi.
Ik: Allesgoed?
Hij: ja met jou?
Ik: Jaa ook…
Ik: Nog wat te vertellen?
Hij: Nee jij?
Ik: Nope…

En dan blijft het meestal stil tot 1 van ons offline gaat… o.o Ik heb altijd wat te vertellen, dus het is echt een wonder als ik niet praat, maar bij hem kan dat gewoon niet…Ik moet de verhalen half uit hem sleuren. Het ligt dus niet aan mij. Want als ik met een vriend van hem praat zitten we uren te kletsen. Ik en de vriend dus xD Niet hij en de vriend, ja hij en de vriend ook, maar dat boeit nu ff niet.

Weet iemand misschien hoe onze gesprekken een “onderwerp” krijgen? Met mijn vriendinnen heb ik dat altijd, ik weet echt niet hoe dat komt…Ik denk omdat meisjes altijd met hele antwoorden antwoorden en niet met alleen oke, of haha, of nee. Any Advice? =D

x

de meeste jongens hebben niet echt veel te vertellen op msn, dat vinden ze stom. Maar zolang hij in het echt veel praat en wel intresse enz. toont is het toch goed. Beter dan een jongen die nauwelijks praat in het echt en op msn wel toch?

Hij praat in het echt ook veel, maar niet tegen mij dus xD Ik luister zijn gesprekken altijd mee omdat hij met H. praat en daar zit ik heel vaak naast xD Maar ik vind hem heel erg lief en ik wil dan ook dat ie wat meer tegen mij gaat praten, en dan vind ik het ook wel gezellig om een onderwerp te krijgen in mn msngesprekken.

Maar jongens vinden msn niet altijd stom hoor. Hij is gewoon zo denk ik… Want de jongens uit mn zus der klas doen wel echt super anders en die kletsen echt der oren van der hoofd.

x

meestal zijn ze aan het gamen, of vieze filmpjes aan het kijken. dus een beetje afgeleid. misschien kan je hem een keertje krabbelen of in het echt een praatje houden?

Je kan ook bijvoorbeeld filmpje ofzo op youtube opzoeken, eentje waarvan je denkt dat het hem interesseert. Dan de link naar hem sturen en zeggen van ‘ja moet je dit filmpje eens kijken’… En misschien dat daar uiteindelijk een gesprek uit komt? =P Klinkt een beetje dom haha, maar je kan het proberen.

Mwahhaa, jaa. t kan wel, maar dan zegt ie denk ik:
Grappig.
En dan is het weer stil. Ik geef de moed op bij hem xD Ik zie hem nog wel ooit, en als ie mij ook leuk vind vind ik dat ie ook wel moeite voor mij mag doen…

Hij speelt meestal alleen spelletjes xD Ik vroeg wat ie deed omdat ik me verveelde zegt ie: spele.nl dx

x

Geniaaal :]
Ik denk dat elke jongen dat nog doet :'D

Maybe he’s just not that into you.
En het moet vanzelf gaan, in ieder geval in het echt, anders wordt het niet snel iets… Maar dat is mijn mening.

Idd. Ik had dat eerst ook met een jongen… we kwamen echt nooit verder, 1 keer vroeg hij of ik toevallig familie van ‘…?’ was omdat die dezelfde achternaam had… maar daarna was het weer stil… ik praat nu helemaal niet meer met hem … nu ben ik weer terug bij een jongen die ik eerst gewoon aardig vond enzo, maar nu vind ik hem dus gewoon NIETNORMAAL leuk :flushed: en met hem kan ik tenminste praten :slightly_smiling_face:

zit in precies het zelfde schuitje!

haha., oke dat klonk verkeerd: ‘schuitje’ XD.

s6.

had ik eerst ook.
maar ik heb nu wel een jaar+maand met hem :grin:

gewoon wat lullen joh.
zegt dat je 'm lief vind ofzo.

Een keer zei ik dat ie schattig was, en toen moest ie zo schattig lachen dat ik een uur naar de cam zat te staren XD
Ooit zal ik de moed bij elkaar schrapen om te zeggen dat ie lief is =] Maar dan moet er wel een reden zijn om dat te zeggen xD Als ie dan bijvoorbeeld een compliment geeft ofzeu, dan zeggen: Das lief van je xD Lekker onopvallend, maar heb ik het toch gezegd XD

x

Op msn is hij volgens mij sowieso anders dan in het echt. In het echt is ie echt lief. Dan lacht ie heel vaak naar me en gaat ie soms wel eens bij me in de buurt zitten, of naast me xD Als ie een grapje maakt kijkt ie altijd snel mijn kant op… Dat was ook de reden dat ik hem eigenlijk zo leuk vind, omdat ie altijd zo lief en schattig doet.

x

de vraag: heb jij nog wat te vertellen is zoo not done! je kan hem beter specefiek iets vragen zoals: wat heb je van het weekend gedaan? hoe ging je training? enz. of vertel wat over jezelf dat je bijvoorbeeld naar de bios bent geweest en vraag dan van wat voor soort films hij houd.
en als dat zelf niet werkt zijn onderwerpen zoals over het nieuws praten of het weer of school enzo er ook nog xD

je moet eigenlijk niet gaan vragen:
nog wat te vertellen?
want het antwoord is bijna altijd nee.
als je niet wil dat het stilvalt kun je beter zelf wat vertellen over iets wat je vandaag hebt gedaan oid.
edit; oh degene boven mij zegt bijna hetzelfde haha, had ik nog niet gezien :stuck_out_tongue:
xx

Als hij dat zegt moet je er gewoon op in gaan. Bijv. van ooh welk spelletje dan? En dan zegt ie iets en dan zeg jij oooh dat is een leuk spelletje ( misschien heb je het nognooit gedaan ofzo :stuck_out_tongue: ) Maar ik snap het niet kan je het uitleggen… ? Maarja dan krijg je echt zo’n spelletjes gesprek :stuck_out_tongue: Ga gewoon in op alles wat hij zegt.

Hopelijk heb je er iets aan :stuck_out_tongue:

Ooh een jongen uit mijn klas vraagt dat echt gewoon 5x in één gesprek. Echt irritant is dat :stuck_out_tongue:

Als hij zo vaak spelletjes speelt kunnen jullie dat ook via msn doen (je weet wel, daar boven in het menu). Dan zeg je dat je dat gezellig vind ofzo :slightly_smiling_face:
Wat doenie zegt vind ik ook een goede tip!
Vraag hem specifieke dingen. Succes!

Gaat hij je dan niet irritant vinden?
zo’n idee heb ik altijd. of de jongens waar ik mee praat zijn gewoon supper droog en kunnen alleen maar; ja, oké , nee, leuk enz. zeggen :crazy_face:

Het is nu dus bijvoorbeeld net Carnaval geweest.
Ik weet niet of jullie dat vieren…maar in Brabant wel.
Vraag als hij in brabant woont bv. heb je carnaval gevierd.