Mijn ouders zijn racist..

Oke ik heb het al eerder gemaakt van : mijn vriendje is moslim…
Maar nu is het probleem, mijn neefjes hebben tegen mijn broer vertelt dat hij dus uit kosovo komt… En nu gaat mijn broer het me ouders vertellen,
En mijn ouders verbieden het me om met een buitelander tehebben en dus als hij het vertelt word ik gedwongen het uittemaken
maar dat wil ik niet…
Ik ben bang voor mijn ouders, maar ik ga het niet uitmaken…
WAT MOET IK DOEN !!

Ik weet niet wat je andere topic is, maar waarom zijn jouw ouders dan racistisch?
Ik vind het heel rot voor je maar ik weet het ook niet, sorry. Up dan maar

Als het een goeie jongen is, laat ze kennis maken met hem. Dan moet hij zich van zijn goeie kant laten zien, en misschien verandert hun mening dan. Erg lastig, racistische ouders.

Eh fakhen? effe serieus, ik snap niet waarom mensen het uitmaken voor hun ouders? Hun staan volkomen buiten een relatie, behalve als het om hun eigen relatie gaat. En sowieso, je blijft hem toch wel zien. Ik mocht ook nooit een vriendje, maar mijn vader is niet achterlijk… die weet onderhand ook wel dat ik gewoon buiten met m’n vriend afspreek (heb momenteel alleen geen vriend maarja :grin:)

En ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik heb daar altijd gewoon schijt aan… je doet 't toch wel, wat iemand ook zegt. Als je het verbiedt, gaat diegene het juist doen.

Dus, mochten ze willen dat je 't uitmaakt: ik zou zeggen dat het uit is, maar gewoon buiten met hem afspreken en als ie op je school zit is het helemaal mooi meegenomen.

[i] Maar ik denk niet dat mijn ouders ht begrijpen,
Ze hebben ooit gezegt als je met een moslim marokaan of turk neemt woon jij hier niet meer…

Dus ik ben echt bang. [/i]

Pff. Je ouders gaan je echt niet uit huis zetten vanwege je relatie met een buitenlandse jongen hoor… Het zijn wel je ouders.

Nou dat zou ik net zo snel zeggen hoor. Als 15-jarige ben je nogal afhankelijk van je ouders dus dan kan je niet zomaar ’ afstand’ doen van hun regels. Het is jammer, maar je opties zijn uitmaken of stiekem doen. Maar ik denk eig niet dat het veel succes zal hebben. Tot je het huis uit kan gaat die relatie heel lastig zijn, weinig kans dat jullie het volhouden. Mss is een goed gesprek met je ouders ook een optie.

@Geniaalste: naah ik denk ook niet dat ze haar het huis uit zullen zetten. Maar samen in een huis wonen kan ronduit kut worden. Ik heb nu ook een relatie die mijn ouders eigenlijk niet willen, op zich reageren ze er heel goed op, maar er zijn genoeg ongemakkelijke momenten. Bij mij heeft het met geloof te maken, dus overdreven vaak over de Bijbelse beginselen praten e.d. Gewoon niet fijn, want je word eig niet in je waarde gelaten.

Je moet zorgen dat je ouders die jongen ontmoeten. Ik geloof best dat hij leuk en lief is. Dat kan je dan aan je ouders laten zien, want ik denk namelijk dat alle buitenlanders over één kam scheren. (Misschien door slechte ervaringen?) Als je ouders inzien dat je veel om die jongen geeft, accepteren ze het. Want ouders willen toch dat hun eigen kind gelukkig bent? Succes

Heb/had ik ook.
Ik ben zelf turks, maar mijn vriendje is indo/cabo (dus donker).
Mijn moeder dwong me ook om het uit te maken en zo, omdat ze bang was dat mensen over mij zouden roddelen.
Het is gewoon dat mijn moeder donkere mensen helemaal niet kent… Ze ziet dan bijv. donkere mensen iets slechts doen of zo, en dan denkt ze dat alle negers zo zijn ;p
naja wat ik bedoel is, je ouders vooroordelen buitenlanders gewoon
ikzelf denk ook wel eens van ‘wat een rare turk/marokkaan’
misschien moeten ze gewoon kennismaken ofzo… zeg tegen je ouders dat ze hem 1 kans moeten geven, hem moeten leren kennen
ookal zijn ze in het begin er zooooooo tegen, niet uitmaken
want mijn ma werd echt gewoon GEK :stuck_out_tongue: en nu heb ik al bijna 2 jaar met hem :slightly_smiling_face:
ze hebben eigenlyk nog geen kennisgemaakt hahaha, maar dat komt nog wel

(mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont al 10 jaar samen met een nederlandse/indonesische vrouw, dus hij vond het wel leuk voor me)

niet uitmaken, just go for it en niemand kan je wat maken. wat willen ze doen dan, je verbieden hem te zien!?

Vervelend is dat he. Dat ze zich zorgen maken om hun naam. Echt belachelijk, maar ja. Cultuur he.

ohhh jawel zulke ouders zijn er genoeg

ik zou voorzichtig doen, is die jongen het waard? wil je wel met hem blijven of denk je dat het iets voor nu is? als je denkt dat het toch wel uitgaat omdat het niet de juiste jongen voor je is zou ik het toch uitmaken
met je ouders praten zal wel niet lukken he? ontken het en als het aanblijft probeer je het over een tijdje wél te vertellen, als je weet dat het serieus is

Ik vind jou profielfoto echt héél lief!

Ik heb een hekel aan jouw ouders.

Wat jij moet doen? Jouw neefjes en je broer eens flink onder handen nemen, wat een stelletje *******.

ik ken het wel, mijn ouders willen ook zeker niet dat ik met een turk of marokaan
thuis kom. echt zo kut, maar ze moeten inzien dat het om de persoon gaat.
dat niet elke buiterlander verkeerd is, misschien moetje zeggen dat je echt verliefd
bent en anders stel hem voor aan je ouders, zodat ze kunnen zien dat hij een goeie
jongen is?. Succes meid ,