mijn ouders mogen mijn vriend niet

Help!
mijn ouders mogen mijn vriend niet…
heb het nu ong 2 maanden met hem. Het begon met een one-night stand en toen bleek dat we elkaar toch wel leuk vonden en van het een kwam het ander. We hadden het geheim gehouden voor mijn ouders omdat het nog niet zo lang uitwas met mijn ex. Toen zijn ze er dus toch achter gekomen dat we iets hadden en sindsdien mogen ze hem dus niet en doen ze best kut tegen me elke keer als hij eris.
voel me best kut daardoor…
iemand advies?

ik heb zelfde probleem
lulig lopen tegen me vriend
ze doet lief maar eigelijk mag ze hem niet
ik baal ook van
ja nu vooral ruzie ik mag naar hem toe met moeite

veel ruzie ook al over je vriend gehad?

Heb je al met je ouders gepraat?
Ik vindt het ook vervelend voor je i know how it feels

Misschien kan je er proberen met je ouders over te praten hoe vervelend jij dit vind, en waarom zij hem niet mogen, en dat jij hem wel heel lief vind. =)

ugh zijn ouders mogen mij niet, het is echt een ramp,
en ik word er helemaal verlegen van als ik bij hun ben,
en daarom denken ze echt dat ik retarted ben…
maar mijn advies is erg positief over hem praten enzo dat hij
je helpt met huiswerk en dat soort shit, zeg maar duidelijk maken
dat hij een positief effect op jou heeft! SUCCESS

Oei, dat is lastig. Bij mij was dat ook zo, met mijn ex. Uiteindelijk hadden mijn ouders gelijk. Ik denk dat je met ze moeten praten, zodat zij hun standpunt kunnen uitleggen. Misschien zit er wat in? Als ze geen goede redenen hebben, moet jij ze duidelijk maken dat ze fout zitten. Succes!:slight_smile:

Heb al met hun gepraat, hun vinden dat ik sinds ik met hem ben niet meer mezelf ben… en meer lieg over dingen, zoals bv dat we niks hadden terwijl het wel zo was. en dat ik dat eerst nooit deed etc.
maar heb hun al uitgelegt dat ik hem echt leuk vind en het goed shit vind dat hun hem niet zo mogen… maar ze proberen lief te doen maar zie gewoon dat’ze 't niet menen…

ik weet ook hoe 't voelt… maar je moet gewoon écht goed met ze praten, desnoods met je vriend erbij. En laat je ouders je niet overhalen om het uit te maken, want het is jouw vriend en ik vind dat het jouw keuze is of je bij hem wil zijn of niet :wink:

Ik heb ook gehad dat mijn ouders mijn vriend niet mochten. Heb ook keer met hun gepraat en gezegt dat hun hem niet leuk hoeven te vinden als ik dat maar wel vind.
En daarna als ze iets over hem zeiden niet echt op reageren en nu vinden ze hem heel aardig. En heb nu 4 maanden, dus hoop dat het bij jou ook wel goed komt:)