mijn ouders in de zomer HELP

Hey,

Ik zit met iets waar ik eigenlijk al een tijdje mee it. Mijn ouders doen nogal veel in hun nachtkastje vind ik glijmiddel, vribrators en dildo’s. Opzich maakt dat me niet uit ze doen maar. Waar ik mee zit is dat ik vorig jaar in een bungalowtent sliep. Ik en mn zusjes gescheiden van mn ouders dus je kon elkaar niet zien. Maar ik heb 's avonds mijn ouders het horen doen. Veel gekreun en gesteun en daarna ging mijn vader naar de wc. De volgende dag wilde ik de ipad pakken die in het gedeelte van mn ouders lag. Toen zag ik ook een dildo liggen.

Mijn vraag is dus of ik dit aan mijn moeder moet vertellen en wat dan? Deze zpmer slapen we namelijk weer in zo’n zelfde tent en ik wil ze niet nog een keer horen.

Vertel me alsjealsjeblieft wat ik moet doen.

Vraag of je een aparte tent mag

Een aparte tent is niet mogelijk. We hebben namelijk zelf geen tent en het is dus een kant en klare tent met bedden enso.:$$$

Hm ik zou het alsnog vragen, dan vraagt ze vast wel waarom en dan kan je het uitleggen, ik vind dat ze daar wel rekening mee mogen houden hoor, ik weet niet hoe oud je bent maar je zult vast wel 12 of boven de 12 zijn en ik vind dat je dan echt niet meer met je ouders in één tent kunt liggen als ze dat soort dingen doen.

Ik ben 14 en ik vind het ook niet kunnen. Waarschijnlijk weten ze niet eens dat ik hun heb gehoord. Zal ik het anders aan mn moeder vertellen? Ik heb een goede band met haar…

Ja als je een goede band met haar hebt zou ik het sowieso wel doen

Oke dankjewel :bowing_man: ik ga het denk ik maar vertellen en hopen dat ik me niet kapot schaam. Zenuwachtig

Ik zou het inderdaad ook aan je moeder vertellen want ik vind dit echt niet kunnen. Anders hebben ze maar even geen seks in die tent en wachten ze maar weer tot ze thuis zijn.

Hahaha inderdaad mijn ouders zijn een beetje seksverslaafd ofso:(

waarom maak je zoveel topics aan…

je ziet ze naakt lopen en je hoort ze… als je het allemaal zo vervelend vindt dan moet je het zeggen. enigste oplossing lijkt mij zo.

Miss heeft ze veel problemen waar ze mee zit?:blush:

Zorg er gewoon voor dat je niks te zoeken hebt in de kamer van je ouders door je spullen gewoon bij je te houden. Je ouders zijn ook maar mensen met behoeftes, die houden heus niet op als jij in de leeftijd komt om zelf te seksen.

Je haalt de woorden uit m’n mond. wees blij dat je ouders nog seks hebben, vinden ze elkaar nog aantrekkelijk en zijn ze gelukkig:-)

ik zou het ook tegen mijn moeder zeggen. je voelt je in deze situatie niet prettig, en je ouders moeten daar begrip voor tonen. ze moeten hun seksleven iets meer voor zich houden vind ik.

Er wordt nog gewoon serieus op TS gereageerd… Goede troll

Dus ouders mogen niet meer laten zien dat ze van elkaar houden alleen maar vanwege dat ze kinderen hebben? Oke, wild lopen tongen voor de ogen van je kids gaat te ver, maar in je eigen kamer moet kunnen. Je doet de deur maar op slot of zegt tegen je kinderen dat ze niet binnen mogen komen als de deur dicht is.

het gaat om een tent hé … de TS schrijft zelf ; ‘‘ik kan het ze horen doen’’ etc.etc. dus de deur op slot doen help niet. Trouwens het gaat om de tent en niet om hun eigen huis, dus er zal wel geen slot en/of deur zijn

Op een bepaalde leeftijd zal het feit dat je ouders seks hebben een stuk normaler en acceptabeler voor je zijn. Maar op deze leeftijd vind ik het heel logisch dat je het niet fijn vind ze zo luid te horen en dat soort dingen te vinden, en ik vind dat je ouders dan rekening met je moeten houden.
Dus vertel het je moeder en zeg dat je je er ongemakkelijk door voelt als je ze hoort. Op vakantie kunnen ze dan rekening met je houden. Dan gaan ze maar seks hebben in een douchecabine.

Ik zou het ook vertellen aan mijn ouders als ik jou was. Ze zullen het vast wel begrijpen en jou voortaan in een andere tent laten slapen of zelf wat rustiger aan doen.