Mijn ouders denken dat ik lesbisch ben maar dat ben ik niet...

Mijn ouders denken dat ik lesbisch ben omdat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad, het maakt me erg verdrietig dat ze zo over me denken :frowning_face: Wat moet ik doen?

(Ik heb trouwens niks tegen homo’s en lesbiennes hoor :wink: )

Gewoon tegen ze zeggen
Of over jongens praten
Ik ben ook bang geweest een tijdje dat mijn ouders dat over me dachten (En nee ik heb ook niks tegen lesbiennes ofcourse, maar het is toch wel fijn dat je ouders weten waar je op valt)
Maar ik ben gewoon beetje over hotties gaan lullen en nu hebben ze t wel door geloof ik hahah

Ja wat wil je er tegen doen? Ze ooit het tegendeel bewijzen als je een leuke jongen leert kennen, lijkt mij. Maar ik zou niet wanhopig een jongen zoeken om zo te laten zien dat je niet lesbisch bent :’) Ik vind het wel een beetje lullig van je ouders trouwens.

Niks, je hoeft nou echt niet per se een vriendje te krijgen om het tegendeel te bewijzen. Wat maakt het nou uit dat je nooit een vriendje hebt gehad, het scheelt een hoop gezeur. Vertel ze gewoon dat je hetero bent en als ze dat nog steeds niet geloven, dan is dat pech voor hen.

Wat stom dat je ouders zo denken!
En zo raar is het niet, iedereen doet alles op zijn/haar eigen tempo toch.
Bij mij doen mijn ouders het niet, maar mijn tante maakt dr welleens een grapje over. Zo van “je hebt nog nooit verkering gehad met jongen, dan je vast lesbisch” ik geloof niet dat ze het echt denkt, maar het is niet leuk om te horen natuurlijk. (nu ben ik "pas"16 maar iedereen in mijn omgeving heeft wel al een vriendje/vriendin gehad en mijn familie rond die leeftijd ook wel)

Kun je niet even apart met een van je ouders praten, vertellen dat je het echt niet prettig vind dat ze zo denken en dat het je echt raakt. Of natuurlijk tegen allebei, maar k vind het prettiger om het eerst tegen 1 van mijn ouders te zeggen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes!

1ste wat ik dacht is denken ze dat echt of plagen ze je?

ja inderdaad, als ze dat serieus tegen je zeggen is dat wel echt erg lullig eigenlijk.

Oh, dat zeiden ze over mij ook wel eens. Niet alleen m’n ouders haha. Maar joh, dat komt met de tijd. En als jij weet dat t niet zo is maakt het toch niet uit? :slightly_smiling_face:

Lekker laten denken, je weet toch zelf hoe het écht zit.

Dat is best wel raar, hoezo zou je lesbisch zijn als je nog nooit een vriend hebt gehad? Maar ik zou er niet veel aan doen, gewoon wachten tot je een vriend krijgt en dan weten ze het wel.

Raar… Ze denken dat je lesbisch bent, omdat je nog nooit een vriendje hebt gehad. Je hebt toch ook nog nooit een vriendinnetje gehad? :pensive:’ Wel vriendinnen natuurlijk, maar dat is anders. Toch… rare logica.

Dit.

Wees gewoon trots op wie je bent die vriend komt vanzelf wel joh! :upside_down_face: Wat je ouders denken i wel root hoor maar laat je er niet door beinvloeden om dingen te doen die je niet wil!

Dit dacht ik dus ook al xd

Achja, gewoon het tegendeel bewijzen als je met een leuk vriendje thuis komt.

Heey! Bedankt voor al jullie meningen, ik heb besloten om mijn ouders gewoon lekker te laten denken wat ze willen, ik weet wel beter :wink: Ik moest mijn verhaal even kwijt en jullie mening heeft me ervan overtuigt dat ik ze gewoon moet laten gaan, en dat ik me er niet zoveel van aan moet trekken wat zij denken.
Bedankt! Xx

Dat was bij mij thuis ook ooit het geval. Laat ze denken wat ze willen :wink:

Ik heb ook het gevoel dat mijn familie dat over mij denkt :""") Nee oké, dat denken ze niet maar volgens mij denkt wel iedereen: jeetje wanneer neemt ze nou eens een jongen mee. En constant uitgehoord worden op familieverjaardagen of ik nou al een ‘vriendje’ heb omdat ik ‘al achttien ben’
Gah, laat ze maar lekker denken. Over een paar jaar kom je toch met een lekkerding thuis^^