mijn onervarenheid houdt me tegen

.

Je zegt zelf al dat jullie elkaar toch wel leuk vinden, wat maakt het dan uit als het niet zo goed gaat? Je moet sowieso ‘wennen’ aan een nieuwe jongen qua zoenen, dus oefenen heeft weinig zin. Als ik jou was zou ik gewoon een keer met hem afspreken en je daar niet druk om maken. Als je al zo lang met elkaar praat laat hij je echt niet zomaar vallen als je niet zoent zoals hij fijn vindt.

Misschien heb ik er over heen gelezen, maar weet hij dat je nog geen ervaring hebt?

Ik heb wel tips voor je hoor, ten eerste, als hij kan zoenen dan gaat het voor jou ook al heel makkelijk, gewoon met hem meegaan, zo moeilijk is het niet! En laat vooral niet merken dat je onzeker bent!

Nee lijkt mij ook niet. Als het echt zo’n leuke jongen blijkt te zijn, dan komt dat ook écht wel goed. veel jongens/mannen vinden het ook nog wel leuk als ze meiden dingen kunnen ‘leren’.

nee dat weet hij niet, maar dat wil ik hem ook liever niet vertellen eigenlijk.
Dat maakt me alleen nog onzekerder ofzo

en ik weet ook wel dat hij me niet zo maar laat vallen als het niet goed gaat.
Maar het voelt wel genant als het slecht gaat, omdat het toch iets is wat je met je gevoel doet, het is persoonlijk… maar daar kunnen jullie natuurlijk ook niks aan veranderen

Ik ben ook niet bang om uitgelachen te worden ofzo.
het is meer dat je er dan extra druk op legt, als je vertelt dat het je eerste zoen wordt.
met verder dan zoenen zou ik het natuurlijk wel vertellen, maar dit staat me op de een of andere manier een beetje tegen