Mijn onderbenen bruinen niet.

Hoi!

Ik heb een probleem, waar ik nog nooit eerder last van heb gehad: mijn bovenbenen bruinen heel normaal, maar mijn onderbenen willen niets van kleur nemen. Dat ziet er natuurlijk heel erg raar uit, vooral omdat mijn voeten wél gebruind zijn (en alles dus bruin is behalve die onderbenen…). Ik heb echt geen idee wat ik moet doen en bruinen zonder zon is ook geen optie omdat ik dan nooit alles in dezelfde kleur krijg (onder- en bovenbenen) vanwege het kleurverschil…

Iemand een idee hoe dit komt en/of wat ik er aan kan doen? :c

mijne ook niet

De zon komt daar toch ook minder…

Nou nee, maar ik heb echt al zo’n 2 à 3 weken in de zon gelegen (en dus ook zo dat mijn onderbenen goed beschenen werden), dus ik snap het echt niet. Vooral omdat ik er nog nooit eerder problemen mee had…

ik heb 't juist andersom haha
mijn onderbenen worden juist bruiner dan m’n bovenbenen,
maar je kunt er in principe niks aan doen
of je zou een langer broekje aan moeten doen waardoor alleen je onderbenen kleuren en je bovenbenen niet.

Van die olie? Dat ze sneller bruin worden…?

-

Heb ik dus ook, volgens mij komt dat omdat daar bijna geen vet/spierweefsel/vel zit of zo, want mijn kuiten worden wel ‘bruin’. Alleen mijn scheenbenen niet echt.

scrubben misschien?
geen idee, mijn gehele benen worden nooit bruin haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien helpt het als je je onderbenen goed scrubt? Dan verwijder je de dode huidcellen en dat bevordert het bruin worden. Verder misschien van die speciale olie of anders zelfbruiner, maar dat lijkt me zelf niet zo fijn =P.

Misschien moet je je onderbenen eens scrubben en dan gaan zonnen.

misschien omdat je je onderbenen scheert en zo steeds je huidcellen weghaalt. het bruine kleurtje ook dus, want die gaat er ook af als je scrubt

Een dag je bovenbenen bedekken en alleen je onderbenen laten bruinen
zodat ze even bruin zijn (:

@steph1993
haha dat wilde ik eerst ook zeggen, maar had het toch maar niet gezegd omdat ik dacht dat ik misschien dom over zou komen.XD
maar volgens mij klopt dat wel. want een meisje zei dat ook in de vakantie en dat zag je ook. want ze had net d’r benen geschoren en daar zat zeg maar een witte baan :slightly_smiling_face:

Ik heb hetzelfde probleem, ziet er altijd heel maf uit bij mij!

Dat probleem heb ik nou ook, t is zoooo wit…

haha ja dacht ik in het begin ook maarja.
ik merk het zelf ook, want sinds ik mijn benen scheer worden mijn onderbenen nooit meer zo bruin als vroeger toen ik ze nog niet schoor.

Haha ik heb het ook, maar niet heel opvallend. Bij mij komt het omdat ik hockey, en waar je sokken/scheenbeschermers zitten wordt het sowieso niet bruin. Ik heb dus altijd één heel bruin deel op mijn benen :stuck_out_tongue:

heb ik ook, komt door het scheren

volgens mij gebeurt dat bij veel mensen