Mijn onbeantwoorde stille liefde

Ik moet gewoon even advies, want ik zit even in een rotsituatie :stuck_out_tongue:

Ik ken een jongen en zo lang ik hem ken vinden we elkaar al leuk. Elke keer is er alleen het probleem dat ik een vriendje heb, hij een vriendin (dat is nu het geval) of ik zie hem een hele tijd niet.
Het is echt zo’n onbeantwoorde liefde… maar hij is er wel. Elke keer als we elkaar zien dan is het echt gewoon van WOW!

Hij heeft alleen nog een vriendin. En dan gaat het weer wel goed, dan niet. Echt een drama. Ik vind hem ook ZO leuk…
Ik kan hem gewoon echt niet uit mn kop zetten.
Ik wil hem echt gewoon hebben, maar dat kan natuurlijk niet zomaar.
Ik wil zijn relatie ook niet kapot maken, dat meisje kwetsen en zo, zij verdient dat ook niet. Ik wil dat hij die keuze zelf maakt, maar het is zo klote om daarop te wachten, want dat doe ik onbewust wel (en misschien maakt ie hem wel nooit ;_:wink:

Advies? :[

Afwachten, die verkering gaat toch wel weer uit. (pfff gemeen, maar niemand heeft deze leeftijd eeuwige liefde)

En misschien moet je het gewoon tegen hem zeggen.
Dan denkt hij: ‘O, ze vindt me leuk en ik haar eigenlijk ook wel. Nou, dan dump ik die vriendin van me.’
Maar goed, iedereen geeft waarschijnlijk dat advies, maar het is natuurlijk wel meteen weer het moeiljkste advies.
Het is ook niet leuk om te horen als hij jou bijv. niet leuk vind.

Succes!

Ik zit ook half in die situatie, maar hij heeft geen vriendin, en ik geen vriend, dus bij mij is het net ff wat makkelijker. Verder heb ik ook dat van: Als ik heb aankijk-gedoe. Ik durf niks tegen hem te zeggen, dus dit zou ik doen als ik minder verlegen was XD:
Tegen hem zeggen dat ik hem mag. Dat ik hem leuk vind en dat ik het al heel lang vind. Zeggen dat zijn liefde bijna onberijkbaar was omdat hij al verkering had. (Je moet zelf geen verkering nemen dan, want dan gaat ie jou ook de schuld geven, omdat jij verkering had als hij het niet meer had, snap je?! XD) Misschien gaat hij dan over je nadenken en bedenkt zich dat er eigenlijk wel zo een WOW-moment tussen jullie was. Weg oude vriendin =D En dan kom jij EINDELIJK in beeld. =]

x

Ik heb ook zo iets, ik heb zelf niemand, hij ook niet maar ik durf het niet te vragen, en volgensmij weet hij van niks