Mijn nieuwe vriend is 24 jaar ouder..

hallo allemaal,
Tussen mijn nieuwe vriend en mijn zit 24 jaar verschil hij is net 46 en ik wordt dit jaar 23…
We hebben elkaar op de werkvloer leren kennen voor 2 jaar terug ik ben zins een jaar gek op hem en zins iets langer dan een half jaar nu hebben we er voor gekozen om met elkaar het leven door te gaan…
Alleen nu zijn we op het punt gekomen om het zowel mijn als zijn ouders te gaan vertellen dat we een verhouding hebben en dol gelukkig samen zijn…
ik weet dat mijn ouders het niks vinden…
Maar het gaat toch om mijn geluk ?
mijn vorige relatie’s met jongens die tussen de 2 en 8 jaar ouder waren hielden geen stand ik kwam naar elke relatie uit op een oudere man in het begin had ik zo iets ik groei er over heen maar nu ik iets met mijn nieuwe vriend heb (hierboven beshreven) heb ik zoiets van hier groei ik niet meer over heen dit is echte liefde…
Ik zet dit hier neer om met mensen die in de zelfde situatie zitten in contact te komen en niet om commetaar te krijgen…
ik hoop dat iemand zijn ervaringen met mijn wilt delen…

Hij was toch niet getrouwd met kinderen hoop ik?

Als je ouders zien dat jullie een goede relatie hebben, zullen ze wel van gedacht veranderen. Mijn stiefzus heeft ook een veel oudere man maar ze is gelukkig en dat is wat telt.

WOOW 24 jaar is idd wel erg veel!
maar weetje wat het is, als het voor jullie beide goed voelt dan moet je er gewoon voor gaan!
(wel een beetje een vieze gedachte zo’n oude man en zo’n jonge vrouw)

Als jij gelukkig bent dan is het goed

Hoihoi,
Ik heb zelf ouders van 41, en 59, een behoorlijk verschil dus… Nu was mijn pa hiervoor al wel getrouwd… Maar ze zijn gelukkig… Dus het kan!

Dat hebben mijn buren hier ergens ook,
meisje is rond de 20, en die man in de 50.
en ze hebben nu samen een kindje ofzo.
Het kan opzich wel, zolang je gelukkig bent.

hey brod,

nee hij is nooit getrouwd geweest en heeft geen kinderen,
hij is 45 jaar alleen geweest wel wat relatie’s gehad maar nooit echt op zoek geweest

Ha, veel succes dan :slightly_smiling_face:

Het kan wel zijn dat je er nu en dan eens vervelende reacties over krijgt, maar trek je daar niet al te veel van aan. Het gaat om jullie.

Als juliie echt van elkaar houden dan maakt leeftijd toch niet uit? Dat je ouders het er niet mee eens zijn snap ik wel, maar als ze zien dat jullie gelukkig zijn samen accepteren ze het heus wel.

Mijn moeder heeft mij altijd gezegd: ‘Het maakt mij niet uit met wie je thuiskomt, al is het een meisje, het gaat om jouw geluk’.

Ik hoop dat jouw ouders ook zo denken, jouw geluk moet voorop staan.
Leeftijd is een nummer! Veel geluk ermee x

Het gaat om jouw geluk. En dit moeten je ouders wel begrijpen.

Op de ene of andere manier heb ik het gevoel dat het gaat mislopen.
Liefde kent geen grenzen, maar je moet ook weten hoe ver je moet gaan…
Mja, als jij gelukkig bent, oke dan : )

Het kan wel, maar het verschil is wel erg groot. Hij had je vader kunnen zijn!

hoi brod,

ik weet dat er verveelende reactie’s tussen kunnen zitten en weet ook wel dat iedereen zijn eigen mening heeft is ook normaal.
maar heb nu al zoveel positief reacties…
doet me eigenlijk gewoon goed

ik weet dat hij mijn vader had kunnen zijn en weet ook dat zijn ouders mijn opa en oma hadden kunnen zijn maar zoals hier boven al door iemand werdt gezegt leeftijd is maar een getal…

en ik ben dol gelukkig dus de gedachten dat hij me vader had kunnen zijn is bij mijn al heel lang van de baan het is bij ons wederzijds …

Dat is niet helemaal waar
Bijv een meid van 15, gaat toch niet naar een vent van 40?, ten 1e hij is ten opzichte van alles veel meer volwassener, en heeft meer meegemaakt, dus dat is onzin

Maar, veel plezier met je relatie meid :wink: zolang JIJ maar gelukkig bent

Wow, we hebben een nieuwe char!
Weet je iets over hun relatie?

Wat een negativiteit zeg.

mijn vader is 52 en zijn vriendin 33 dus waarom niet! ;p
zolang jullie samen maar gelukkig zijn (&blijven)

Natuurlijk is dat waar.
Maar we hebben het hier niet over een meisje van 15.
We hebben het hier over iemand die bijna 23 is.
Dan kun je aanvoeren dat het leeftijdsverschil even groot is,
maar iemand van 23 zit in een hele andere levensfase dan iemand van 15.

Iemand van 15 is nog een stuk kinderlijker.
Iemand van 23 heeft (meestal) meer verantwoordelijkheid, meer zelf- en mensenkennis.

Dus dat is absoluut niet met elkaar te vergelijken.