mijn nieuwe kamer?

Wat vind je ervan?
  • Vreselijk… -.-
  • Schitterend!!
  • Muah. . .
  • Ja, wil ik ook.
  • Niet, lelijk maar… zou het zelf niet willen.

0 stemmers

Heee, allemaal! Ik wou even jullie mening weten voor mijn nieuwe kamer. Ik doe een Chanel kamer. Er komen chanel flesjes in (oude en kleine ect!) en ook nog allerlei leuke vintage dingentjes. :smiling_face_with_three_hearts:

Dit is het behang voor de inloopkast:

Dit is het behang voor mijn kamer:

Dit is een sfeerimpressie:

Ik vind het erg leuk, maar ik wil ook graag jullie mening weten, en misschien hebben jullie nog wel een leuk idee voor m’n kamer…? assecoires ofzo?

xdankjewel! :couplekiss_man_woman:

hm, ik weet het niet echt, sorry, ik ga mn kamer ook binnenkort veranderen…
oja ;
een schoenendoos beplakken met alle chanelgeurtjes plaatjes etc. uit tijdschriften ofzo?
naja, succes!
(leuk idee trouwens !)

Waar heb je dat behang vandaan??
Voor de rest echt super leuk!!

Ik vind het niet lelijk, maar ook niet mooi. Maar het gaat er toch om dat jij het leuk vind?

Het is niet mijn smaak, maar als jij het mooi vind is het toch goed ;o

Ik vind het wel leuk!
Ik zou overigens niet té veel Chanel doen, of iig dat je het ook altijd makkelijk kan veranderen… je smaak verandert ook weet je, misschien ben je het over 1.5 jaar weer beu, kan je het weer gaan veranderen, of je moet daar zin in hebben natuurlijk (:

Ik kan er niet echt precies een beeld bij krijgen…

een groot chesterfield bed dat is zo gaaf!Chesterfield-bed

Ja maar het is ook gelijk 3000 euro.

leuk :grin: maar het is wel heel zwart-wit

ik kan het me ook niet echt voorstellen… maar ziet er opzich wel leuk uit :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel leuk :grinning:

ik denk dat het heel leuk word!
waar heb je dat behang vandaan?

Ietsie te veel verschillende behangetjes?
Ik zou wat meer effen behang doen. Zoals Zwart en Roomwit. En dan 1muur in behang. En dan inloopkast zelfde behang doen. Anders wordt het een beetje… tsja hoe zeg je dat. Chaos?

En straks raak je er vet snel op uitgekeken.

Ja miss wel druk, maar heel de kamer word wit, 1 muur behang…?