Mijn nieuwe haar

Ik ben een week geleden naar de kapper geweest, hiervoor ben ik 4 jaar (!!!) niet geweest, niet geknipt niks. Ik had prachtig lang haar wat goed verzorgd was, er hoefde ook maar 2 cm vanaf, ook liet ik het in laagjes knippen en blond verven. Het was mooi. Maar nu weet ik niet meer wat ik met mijn haar moet, de laagjes zijn zó lastig. Het vastmaken van mijn haar gaat moeilijk en een leuk model erin brengen is ook een spektakel terwijl dat eerst allemaal heel makkelijk ging. Ik kan niks meer met mijn haar. Heeft iemand een idee hoe je je haar leuk kan vastzetten als je er laagjes in hebt? Hopelijk wel.

zelf heb ik een pixie cut, maar hiervoor had ik ook redelijk lang haar met laagjes.
Probeer een leuke speltjes (schuifspeltjes met een steentje o.i.d.) om het uit je gezicht te houden. Of een leuke haarband /diadeem.

Misschien dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=-z3oc8cF8BQ

verder heb ik niet heel veel ervaring :wink: mijn haar paste wel altijd volledig in een staart!

Als ik een haarband in heb zie ik er heel kinderlijk uit terwijl ik 18 ben, hahaha. Ik ga het filmpje kijken, bedankt!