Mijn Neopets is gehacked, niemand helpt me

Hoi!

Sorry als dit kinderachtig klinkt, haha!

Ik speel al ruim 10 jaar Neopets. Als kind ben ik ermee begonnen en later ben ik er gewoon mee doorgegaan om lekker te ontspannen enzo. In die 10 jaar had ik onwijs veel “bereikt”, veel moeite gedaan om een hele hoop geld op mijn bankrekening te krijgen, een hele grote galerij bij elkaar verzameld, en Neopets waar ik blij mee was.

3 dagen geleden kon ineens niet meer inloggen. Toen ik zo’n wachtwoordmailtje naar mijn email liet sturen, ging dat niet. Ze zeiden dat mijn email adres niet bekend was bij hun. Iemand heeft me dus gehacked en ook het email adres veranderd.

Ik heb toen een ticket gestuurd naar het Neopets team (wat je normaal doet met problemen), maar dat hele systeem werkt niet eens. Als ik naar “My Support” ga, word ik gewoon gelijk weer naar de homepage verwezen. Ik kan dus niet kijken hoe het is met de status van mijn ticket. En ik heb er ook geen mailtje van gekregen ofzo.

Weet iemand misschien wat ik nog meer kan doen… het lijkt heel lullig maar ik vind dit zwaar klote aangezien er zoveel tijd in gezeten heeft en ik toch wel gehecht ben aan mijn 10 jaar oude account!

3 dagen valt nog wel mee hoor en volgens mij krijg je alleen een email als je vraag beantwoord word.
MySupport werkt waarschijnlijk alleen als je ingelogd bent?

Ik heb de aangifte gedaan met mijn side-account (waar niks op staat, dat ik alleen gebruik om soms Neopets op te zetten die ik niet kwijt wil maar ook niet op mijn main wil). Dus ik hoor wel op My Support te kunnen!

De avond dat ik de aangifte deed kon ik er nog wel op :frowning_face:

Probeer anders een vanuit je side account een topic te openen op het Neopets forum, ik denk dat hun er meer vanaf weten dan wij (:

Ahh, dat vind ik echt heel vervelend voor je! Ik hoop echt dat het gaat lukken, stop iig niet met hun vol te spammen met berichten/emails!