Mijn Neopets is gehacked, niemand helpt me

Hoi!

Sorry als dit kinderachtig klinkt, haha!

Ik speel al ruim 10 jaar Neopets. Als kind ben ik ermee begonnen en later ben ik er gewoon mee doorgegaan om lekker te ontspannen enzo. In die 10 jaar had ik onwijs veel “bereikt”, veel moeite gedaan om een hele hoop geld op mijn bankrekening te krijgen, een hele grote galerij bij elkaar verzameld, en Neopets waar ik blij mee was.

3 dagen geleden kon ineens niet meer inloggen. Toen ik zo’n wachtwoordmailtje naar mijn email liet sturen, ging dat niet. Ze zeiden dat mijn email adres niet bekend was bij hun. Iemand heeft me dus gehacked en ook het email adres veranderd.

Ik heb toen een ticket gestuurd naar het Neopets team (wat je normaal doet met problemen), maar dat hele systeem werkt niet eens. Als ik naar “My Support” ga, word ik gewoon gelijk weer naar de homepage verwezen. Ik kan dus niet kijken hoe het is met de status van mijn ticket. En ik heb er ook geen mailtje van gekregen ofzo.

Weet iemand misschien wat ik nog meer kan doen… het lijkt heel lullig maar ik vind dit zwaar klote aangezien er zoveel tijd in gezeten heeft en ik toch wel gehecht ben aan mijn 10 jaar oude account!

3 dagen valt nog wel mee hoor en volgens mij krijg je alleen een email als je vraag beantwoord word.
MySupport werkt waarschijnlijk alleen als je ingelogd bent?

Ik heb de aangifte gedaan met mijn side-account (waar niks op staat, dat ik alleen gebruik om soms Neopets op te zetten die ik niet kwijt wil maar ook niet op mijn main wil). Dus ik hoor wel op My Support te kunnen!

De avond dat ik de aangifte deed kon ik er nog wel op :frowning_face:

Probeer anders een vanuit je side account een topic te openen op het Neopets forum, ik denk dat hun er meer vanaf weten dan wij (:

Ahh, dat vind ik echt heel vervelend voor je! Ik hoop echt dat het gaat lukken, stop iig niet met hun vol te spammen met berichten/emails!

No offence, maar als je al 10 jaar op neopets zit, ben je er dan niet wat te oud voor? Er zitten toch niet veel andere mensen van jouw leeftijd op of denk ik dat maar…

wat is dat?? :’)

dat denk je maar t zit daar vol met 20 jarigen en ouderen

maargoed, mail TNT als dat kan ipv ticket sturen
en als je gaat naar de pagina van je account wat staat er dan bij laatste online geweest? want dan weet je zeker dat ie echt gehackt is

btw kzou met dit soort problemen eerder naar de neoboards gaan (engelse neoboards natuurlijk)

Ehm. :’)

Klinkt gemeen… maar ben je niet iets te verslaafd als je dit zo kut vind?
Snap het wel van die 10 jaar dat je er zoveel voor hebt gespaard etc. maar het is maar een SPEL geen echt leven.

Bedankt voor de antwoorden, ik zal het eens op de boards proberen!

En @ de mensen die denken dat ik er te oud voor ben of verslaafd ben: Ik ben er niet verslaafd aan hoor! Ik speel het gewoon af en toe in mijn vrije tijd. Net zoals sommige mensen hersenloze tijdschriften lezen. Ik zie het als ontspanning :slightly_smiling_face: En aangezien ik er veel tijd aan kwijt ben, vind ik het erg vervelend dat iemand mij heeft gehacked. Het zijn wel de dingen die ik zelf bij elkaar gespaard heb! Het is niet het einde van de wereld nee, maar als ik mijn account terug kan krijgen, zal ik dat doen :slightly_smiling_face:

Te oud voor neopets? kan toch dat zij het leuk vind. ik denk dat wij eigenlijk allemaal oud genoeg zijn om zulke reacties voor ons te houden.

ik weet niet iets anders dan wat er al is genoemd trouwens :frowning:

Wat is je naam? ik heb zelf ook neopets en ik kan mischien contact met ze op nemen
En weet je hoe de hacker op neopets heet?

En sorry, ik weet niks om je te helpen ;(

Neopets is gemaakt voor studenten oorspronkelijk he :'D

Anyway TS, ik vind het echt rot voor je, kan me voorstellen dat je baalt en hoop dat het opgelost wordt!

Precies, voor studenten die geen huisdier op hun kamer mochten enzo, haha. c: Toen ik Neopets speelde, was er trouwens ook een vrouw in de 40 aan het spelen. Ben benieuwd of zij er nog is.

Ik hoop dat het opgelost wordt!

Oké, vervelend, maar ik kan je zelf niet helpen. Hoop voor je dat het wordt opgelost! Verder zitten er inderdaad veel oudere mensen op Neopets. Ik had eerst een vriendin en haar moeder speelde dat heel fanatiek, dat vond ik wel echt raar.

Ik las ‘Mijn Neopets is gehandicapt’. Maar ontopic, ik heb werkelijk geen idee. Succes ermee en upje voor jou!

-

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van neopets gehoord?