Mijn navelpiercing HELP.

ik hoorde laatst iets van mijn baas. zij heeft ook een navelpiercing die ze 15 jaar geleden liet zetten. toen was dat nog een upcoming trend. maar in ieder geval. een vriendin van haar had toen ook zo’n ding laten zetten en dat was ook een ringetje. ze zei dat je bij een ringetje door minder vel gaat ofzo. en als je een staafje plaatst drukken ze de naald door meer veld. als die vriendin een staafje er doorheen wou doen ging die heel raar staan. omdat ze dus ook door weinig vel is gegaan. misschien dat het daardoor komt? misschien had je piercer door meer vel moeten gaan…

Ga gewoon terug naar je piercer, die heeft er meer verstand van en kan het dus beter beoordelen.

Een ringetje schijnt wel slechter te zijn dan een gewoon staafje.

foto

Als je even een foto stuurt?
Ik heb in juli 2009 mijn navelpiercing laten zetten, dus ik denk dat ik je wel kan helpen…
Ik heb soms ook waanbeelden dat het velletje te dun is, maar volgens mij komt het, omdat hij bij mij nu volledig genezen is. Als ik aan mensen vraag of hij dun is, zeggen ze allemaal: nee joh hoe kom je daar bij?
En 1 ding: je mag je piercing er niet uithalen hoor zo vroeg!
Ik heb het in juli laten zetten en pas eind januari voor de eerste keer verwisseld. Ook heb ik in die tussentijd nooit gezwommen, ik was bang dat het mis zou gaan met mijn piercing. Nooit echt ontstoken geweest tot nu toe.
Je moet goed wassen met Unicura, haal je piercing er uit (je hebt hem er toch al uit gehaald) en was dat gaatje even goed. Ik doe het ook nog steeds, ondanks dat ik hem al aardig lang heb. Vind het een fijn gevoel dat hij niet vol bacteriën zit. Doe daarna wel meteen je piercing terug in je gaatje, want het groeit binnen een paar uur dicht, in jouw geval zeker wel sneller, je hebt hem immers net… Was ook je piercing goed.

je mag hem pas na 6/9 maanden er uit halen, omdat ook al lijkt het genezen dat niet het geval kan zijn. maar in dit geval gewoon terug gaan naar de piercingshop!

ik heb een foto gemaakt…
maar als je de foto ziet denk je gewoon dat hij al genezen is.
ik denk dat ik er goed aan heb gedaan om mijn ringetje te wisselen voor een staafje.

zo geneesd hij denk ik beter…

ik zal de foto even uploaden en dan laten zien.

i show you the pic morgen!:smiley:

K heb ook piercing late zetten ongeveer 1,5/2 jaar geleden, maar me velletje wordt steeds dunner, kan k als hij eruit is toch weer een nieuwe laten zetten of is er dan een litteken waar k nooit meer een piercing in kan laten zetten? HELP =(…

Als ik jou was zou ik hem er sowieso nu uithalen, anders wordt het litteken alleen maar groter/lelijker. In principe moet herpiercen wel kunnen… Maar of het verstandig is weet ik niet.

Mijn navelpiercing is dus uitgegroeid. Of naja, ik zag dat het ging gebeuren dus heb hem er op tijd uitgehaald. Bij mij is ie gewoon niet goed gezet denk ik, want de piercing “lag” zeg maar op m’n navel, in plaats van in het rondje van m’n navel. Ik had 'm bijna een jaar. Na de wintersport vakantie laat ik hem weer opnieuw zetten. Het zal wel pijn gaan doen maar ik wil 'm echt terug!

waarschijnlijk kun je niet tegen het materiaal. Ik heb het zelf ook gehad. Het beste is terug gaan en vragen of ze een teflon staafje erin kunnen zetten, totdat hij helemaal genezen is. Baden in (zee)zout houdt de wond mooi schoon en helpt het beter te genezen. Succes ermee!

http://www.samsbeautyandfashion.blogspot.com/