Mijn navelpiercing HELP.

help! ik denk dat het velletje waar de piercing in zit veel te dun is.

ik heb het 7 weken geleden laten zetten, toen kreeg ik een ringetje,

vorige week (toen had ik de piercing 6 weken) heb ik er een titanium staafje in laten zetten. De wond was van buiten helemaal genezen. maar van binnen nog niet helemaal.

maar nu word de bovenkan een beetje rood. en het vel is wel erg weinig. Dus ik maak me een beetje zorgen…

WAT MOET IK DOEN??!

foto?

terug gaan naar de piercingshop?

ik ga nu geen foto maken, maar morgen misschien wel.

misschien kan ik wel naar de piercing shop gaan… maar ikheb het staafje bij een andere piercingshop laten zetten dan waarbij ik het ringetje heb laten zetten

ga naar de piercingshop waarbij je het ringetje hebt laten zetten…

maar het jeukt wel heel veel,
dan is het toch aan het genezen?

ofjha, jeuken…
het prikt een beetje.

ehm k heb de mijne nu…3 weken volgens mij
k dacht eerst ook dat velletje is heel dun
maar het lijkt alleen maar zo.
dus maak je neit druk. =D

Je mag na 6 weken nog niet eens je piercing eruit halen, het moet minimaal 6 weken tot 9 maanden genezen.

heb je al gegoogled?

terug naar de piercer.

Ik zou idd naar je shop gaan en was je het met bepaalde zeep?

Ga terug naar de piercer.
Bij mij is dat velletje ook heel dun geworden, maar volgens mij is 'ie bij mij aan het uitgroeien

Mijn navelpiercing was er uit gegroeid. Maar dat kwam omdat ik heel erg ben aangekomen.

Bij mij was het omdat ik eerst 10 kilo ben afgevallen, toen werd dat velletje dunner…nu ben ik alweer bijna 15 kilo aangekomen en het velletje is nog even dun en wordt alleen maar dunner

Ja bij mij was het omdat ik eerst heel dun was ( zit in de familie bij me moeders kant, die zijn allemaal erg slank ) maar toen werd ik dikker dus toen viel die eruit. Me nicht is ook erg aangekomen maar bij haar werd het velletje wel dunner maar hij is er niet uit gegaan.

Even terug gaan naar de piercingzaak?
Zal wel verkeerd gezetten zijn .

k zou naar de piercer gaan als ik jou was. opzich maakt het niet uit dat je zo snel je piercing hebt verwisseld. ik had het ook wel redelijk snel gedaan en mijn piercing is ook gewoon nog normaal.
probeer het 2x per dag schoon te maken met zo’n blok unicura zeep, de groene soort. dat moet helpen als het goed is.
ik heb mijn piercing nu nog geen jaar geleden laten zetten, en ik heb gewoon scheid aan het schoonmaken, dus probeer het gewoon schoon te houden, vooral in de zomer enzo.
oja over het zwemmen met piercing, ik ben gewoon gaan zwemmen 2 weken nadat k mn piercing had gekregen, terwijl k 6 tot 7 weken niet mocht zwemmen haha. en dr is niks mee gebeurd ofzo :slightly_smiling_face:
je kan altijd nog een pleister erop plakken ofzo

oke lang bericht
conclusie: ga naar je piercer

foto

Waarschijnlijk groeit je piercing eruit, had ik ook. Ik heb m eruit gehaald omdat ik niet een groot litteken wil. Dus je kunt het beste naar je piercer heen gaan.