Mijn navel doet pijn

Ik heb op heel willekeurige momenten pijn in mijn buik, aan de navel. Alsof er iets met mijn navelstreng is. Ik voel die pijn pas als ik wil opstaan of mij gewoon strek en het doet zo veel pijn, dat ik ineenkrimp en dan gaat het pas na een minuutje ofzo over. Weten jullie wat dit is en wat ik ertegen kan doen?

Ik weet het, het klinkt heel vaag, maar ik meen het wel.

dokter?
want ik weet het echt niet.

ik had dat bij mijn borst, ging vanzelf over.

Ik zou even langs de huisarts gaan

Ik heb dat ook! Toen ging ik het opzoeken enzo en het kan dus komen door stress en er is niks aan te doen. -.-’

dit heb ik ook wel is! maar de laatste tijd niet meer. het is heel vervelend en kan ook niet omschrijven wat je voelt dan. maar tis zeker heel vervelend. maar de dokter kan er denk ook niks mee. mee leren leven denk [ klinkt nogal dramatisch mja;p]

Ik heb het ook wel eens gehad, maar ik weet niet wat ik eraan moet doen. Masseren, misschien?

Dat had ik wel !, echt heul irritant & pijnlijk

Dat heb ik ook, en als je dan in je navel ‘drukt’ dan voel je het helemaal verkrampen.

Ja heb ik ook, maar alleen als iemand op mijn navel drukt ofzo, of als ik me stoot. Dan verga ik echt van de pijn!

Ik had dat ook wel eens, dan lijkt het echt alsof er een scheur achter of om je navel zit… Doet heftig pijn, maar bij mij was dat meestal net voordat ik ongesteld moest worden

Dankjulliewel voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:

Het is wel zo dat ik niet de hele tijd pijn heb, maar altijd zo ineens en dan duurt dat wel even. Ik heb het ook niet elke dag ofzo. Maar toch bedankt voor jullie reacties, het is goed om te weten dat er nog mensen zijn die dat hebben :slightly_smiling_face:

heb ik ook, maar bij mij komt dat omdat ik een dubbele navelbreuk heb gehad toen ik geboren werd. je moet op dat moment zelf even rustig aandoen, en wachten tot het weg trekt. als je het te vaak hebt, dan moet je even langs de huisarts gaan en wie weet kunnen ze dan iets onderzoeken/vinden.

ja kheb het ook… ik ben altijd bang dat er iets gaat scheuren ofzo in mn buik :frowning_face:

dat had ik pas geleden. kon toen echt niet rechtop staan. maar ik denk niet dat t iets bijzonders is. (en als t goed is heb je geen navelstreng meer :stuck_out_tongue:)

ik zou wel eventjes langs de dokter gaan want het is niet goed dat je daar pijn hebt af en toe… mijn vader is arts dus ik weet het;)

je navel ? :zipper_mouth_face:

misschien daaronder, last van menstruatie krampen.

en als je denkt dat er iets mis is ga je naar de dokter.