Mijn nagels groeien eindelijk!

Ik scheur mijn nagels al 3 jaar lang. Het afgelopen half jaar lukte het me om ervanaf te blijven en ze niet meer te scheuren, maar ze groeiden totaal niet. Hooguit een mm per maand.

Sinds ongeveer een maandje slik ik vitamine C bruistabletten, omdat mijn weerstand laag was. Ik merkte meteen dat mijn nagels gingen groeien. Ze zijn in een maand nu zeker een halve cm gegroeit, ik heb mijn nagels nog nooit zo lang gezien :grinning:

Dus, mochten jouw nagels ook niet willen groeien, probeer vitamine C! :slightly_smiling_face:

Groeien je nagels daar echt sneller van?
Ik slik ook vitamine C en ik vond altijd wel dat mijn nagels snel groeiden maar ik wist niet dat het daar mee te doen had…

Nou ik kan het je ook niet met zekerheid zeggen, maar ik hoor van meer mensen dat hun nagels er sneller van gingen groeien, dus ik denk het wel?
En bij mij groeien ze nu ook ineens veel sneller.

je kan ook trind nail repair gebruiken, dat gaat snel. volgens andere dan.

Ik heb knoflook in mn nagellak gedaan, het schijnt dat je nagels daar veel sterker van worden, dus breken ze ook niet meer zo snel af (:

Ik scheurde mijn nagels ook zolang ik me kan herinneren! Een paar maanden geleden vond ik dat ik ermee moest stoppen en ze groeiden na een week al zonder dat ik iets heb gedaan (: Maar ze zijn wel erg ‘slap’ en breken snel af…

Een goede nagellak kopen en je nagels daar sowieso 1x in de 2 weken mee lakken, en het probleem is weg :slightly_smiling_face:. Als je niet zo van nagellak bent, gewoon doorzichtige kopen! Het werkt echt, ervaring!

Ik heb vroeger altijd nagels gebeten, maar nu zijn ze best slap… Komt het dan daardoor eigenlijk?

^Volgensmij wel.

^Denk het wel ja.

Mijn nagels zijn nu gescheurd :’) irritant.

Ik heb ook heel lang op mijn nagels gebeten en nu ben ik daar eindelijk vanaf maar bij mij zijn we wel heel hard en stevig nu (tot mijn verbazing eerlijk gezegd).

Hmm ik bijt nog steeds nagels en ik kom er maar niet vanaf…

Hm sinds kort doe ik vaker nagellak op omdat mijn nagels nu veel mooier zijn, dus misschien worden ze na een tijdje wel harder. Thanks voor de tip!

Ik slik van die vitamine B dingen, is goed voor je haar dus ook voor je nagels want is zelfde materiaal, volgensmij. Alleen als de mijne eindelijk een beetje lang zijn scheuren ze of krijgen ze van die laagjes, iemand idee omdat te voorkomen?

de dokter schrijf vitamine B voor :stuck_out_tongue:

C helpt bij mij niet trouwens
maar B ook niet XD

Mijn vader perst iedere dag trouw een sapje bestaande uit 2 sinaasappels en een halve citroen voor me uit, maar mijn nagels zijn wel kapot te laatste tijd… komt denk ik door mijn werk of het weer ofzo? Normaal zijn mijn nagels supersterk.

Ik heb echt noooit nagels gebeten. En ik vind ze echt heel mooi! Ze zij heel groot aan de uiteinden zijn ze heel wit :slightly_smiling_face: