mijn nagel breken , nail art

heey, ik kijk heeel vaak op youtube en op andere sites filmpjes over nail art maar ik zie dat die meiden allemaal echt mooie lange nagels hebben en zelf wil ik dat ook graag alleen mijn nagels breken vrij snel af!
weet iemand misschien iets om je nagels sterker te maken zodat ik mijn nagels gewoon lang kan laten groeien
en ik vindt het zelf altijd heel leuk die nail art op je nagels alleen zelf ben ik er niet heel goed in soms probeer ik het èèn en ander wel en het ziet er ook wel is heel leuk uit alleen wil toch iets leukers dat echt mooi is …
heeft iemand misschien een tip hoe ik soiets kan leren of doen ?
bedankt alvast voor de reactie’s
xx
:couplekiss_man_woman:

mijn nagels braken ook altijd supersnel af, ik heb toen 100% kokosvet elke avond en morgen (soms vergeet ik het) op mijn nagelriemen gesmeerd en dat werkt echt SUPER

verder moet je gewoon oefenen, ik doe altijd de nailart eerst op een papiertje
succes

trouwens 100% kokosvet vind je bij de Toko (4 euro ofzo) als je dat hebt, of bij de tuinen maar daar isie heel duur 20 euro. je kunt hem ook op internet vinden

De nagelverharder van Hêrome!
Die is echt heel goed, wel duur (12,50)
Maar het werkt wel heel goed

en zijn je nagels nu al veel sterker en breken ze minder??
ik ga gewoon een keer kijken ervoor en het uittesten bedankt :grinning:

oke ik moet echt alles in een keer schrijven, maar de nail oil van essence werkt ook heel goed maar die vind ik niet zo fijn want die moet je op schone nagels doen
hier een foto
http://2.bp.blogspot.com/-4IpQ9PPJ7xE/T6Fs3oH-W-I/AAAAAAAAU3A/MhxVCRw9pdQ/s1600/Essence+studio+nails18.jpg

dat met kokosvet werk bijna meteen in 1 dag ofzo

dus als jij zou moeten kiezen kies je : ‘‘100% kokosvet’’ ?
oke dan ga ik wel even een keer kijken bij toko , ken die winkel niet maar heb je vast hier ergens haha!

Na 1 x opdoen van die nagellak van Hêrome breken mijn nagels al veeel minder.
Eigenlijk helemaalniet meer

Lemony flutter werkt geweldig (: Van de LUSH. Is 11 euro, maar je doet er eeuwen mee.

Toko is een indoneesiesch (waarschijnlijk verkeerd gespeld) winkeltje, ik weet niet waar je woont maar dan typ je gwn bij google- toko “plaats” -dan vind je het wel

bedankt voor julllie reactie’s x