Mijn naam is Sophie

Mijn vriendje heeft het uitgemaakt en in voel me echt heel rot…

Even je naam aanpassen, anders ben je zo herkenbaar.

Break-ups zijn nooit leuk, op welke leeftijd dan ook. Zoek veel afleiding en ga zoveel mogelijk met vrienden leuke dingen doen.

Sterkte :sob::muscle: Inderdaad veel afleiding zoeken en dan zie je zelf dat het gevoel over een paar weken al minder is :slightly_smiling_face:

awhh… breaks ups zijn nooit leuk. Maar als je veel afleiding zoekt kom je er wel overheen! (Daarbij, als hij ziet dat je er over heen bent etc en je nog aardig tegen hem doet dan zou het zomaar kunnen zijn dat hij je begint te missen en komt vragen of jullie nog bij elkaar kunnen zijn…)

Dit vind ik een hele rare reactie? Hij heeft het niets voor niets uitgemaakt en nu zit je dit arme meisje een soort van hoop te geven.

Dit wou ik ook zeggen!

Ja zoals iedereen zegt, break ups zijn niet leuk. Maar iedereen komt er over heen, tijd is het beste medicijn. Je kunt het beste nu gewoon leuke dingen doen met vriendinnen of familie. Gewoon veel afleiding. Je bent nog jong, je komt er echt wel overheen.

Zoals de rest zegt, geef het inderdaad de tijd. Na een tijdje merk je dat het teleurgestelde gevoel vanzelf wegebt en plaats maakt voor weer een beter gevoel.

Het is nooit leuk om iemand te verliezen waar je veel om geeft. Je bent gewend dat deze persoon er gewoon altijd is om mee te praten. Vaak is het ook grotendeels de gewoonte waar je over heen moet komen. Je bent zo gewend dat hij er altijd is om mee te praten. Alleen het gaat vanzelf ook weer wennen dat hij er niet is. Dit heeft alleen een hoop tijd nodig.

Zoek afleiding. Ga leuke dingen doen met vrienden. Vertel ook gewoon eerlijk tegen vriendinnen/vrienden dat je het er heel moeilijk mee hebt zodat zij je op kunnen vangen. Daar had ik heel veel aan toen het uit ging met mij en mijn ex (:

Het is inderdaad niet leuk als het uitgaat met je vriendje, ik denk dat bijna iedereen weet hoe je je nu voelt. Het beste wat je nu kan doen is lekker met je vriendinnen wat gaan doen , misschien iets met je moeder, sporten kan zelfs helpen. Gewoon afleiding zoeken en vanzelf kom je wel een leuke jongen tegen.