Mijn moeder

-

Ik vind het altijd raar dat mensen zeggen dat ze op ‘buitenlanders vallen’ wat voor uiterlijk heeft een ‘buitenlander’ dan?

Hoe kun je nou weer op buitenlanders vallen? Het zijn mensen net als ons :"D

gewoon niet een nederlander? :stuck_out_tongue:

Ach, ga je plz pas zorgen maken als je een serieuze relatie hebt en daarmee thuis moet komen. Ik vind het idd een rare opmerking om zoiets te zeggen, alsof er een standaard beeld van Nederlanders en buitenlanders bestaat. Nogal zwart-wit.

Je kan wel op ras vallen. Je meer aangetrokken voelen tot bepaalde types zeg maar :’) Maar om dan gelijk te zeggen dat je daar ALLEEN maar op valt is best vaag. Dat kan gewoon niet.

Tuurlijk kan ze wel een voorkeur voor buitenlanders hebben. Maar ik zou me idd pas zorgen gaan maken als je van plan bent een vaste relatie te nemen. Leuke discriminerende familie trouwens, kinderachtig.

Maak je er gewoon niet druk over. Ze menen heus niet dat je dan niet meer het huis in komt :’) Mijn opa zegt altijd als je met een jongen thuis komt met tattoo’s dan kom je niet meer het huis in…tot het werkelijk gebeurt dan zegt ie echt helemaal niks. :stuck_out_tongue:

ik snap dit best ,
buitenlanders hebben ook vaak een andere cultuur , mijn moeder zou het denk ik ook niet leuk vinden als ik met een marokaan thuis kom en ik 2 weken later ook eeen hoofddoek moet dragen.
buiten dat zit ik op een echte allochtonen school , je kan me nou niet vertellen dat al die jongens en meiden nou de netste zijn :wink:

xx

Ach, je kunt wel op uiterlijke trekjes vallen dat kan heel goed. Maar Het is niet zo dat alle Nederlanders blond zijn en alle buitenlanders negers om maar zo te zeggen. Cultuur is niet (altijd) zichtbaar, er zijn bijv. zat ‘Chinese’ Nederlanders die zich op hun uiterlijk na helemaal niet Chinees voelen. Dan zijn het toch gewoon Nederlanders.

Als je nou had gezegd dat je alleen op exotische of getinte mannen valt, dan dat je een hoop gezeik bespaard.

waarom val je op buitenlanders?

Niks van aantrekken.
Als je een relatie hebt, dan hoor je ze er wss niet meer over en anders hebben ze echt grote voordelen. Alsof iedere buitenlander slecht is?!?

o.0 wat racistisch van je ouders …
Waarom zijn ze zo anti buitenlanders dan?
En is het alle buitenlanders, of bedoelen je ouders turken/marokkanen (ik noem maar wat)?

Natuurlijk de beginpost is verwijdert :’)

haar ouders kwamen erachter dat ze een topic over hun heeft geopend
jk

Beginpost weg, dus slotje.