'Mijn Moeder'

hallo, ik heb even een anoniem account aangemaakt. ik zit ergens mee en wil advies. mijn moeder zegt altijd dat ze zuiver is wat betreft liefde en sex. maar volgens mij is ze gewoon een slet. als er een man (goeie vriend van haar) op visite komt, loopt ze heel stiekem naar boven met een bakje met water, scheerschuim en een scheermesje. dan weet ik al wat ze gaat doen. net ook, ze zou bij een overbuurman praten, over zijn opleiding, en toen liep ze volgens mij ook met een bakje met water ect. naar boven, en toen ze thuis kwam toen zat haar legging scheef enzo. en ook een andere man, ik heb ze een keer gehoord, toen we met die man op vakantie waren, en geen van die mannen willen hier komen als ik er ben, toeval of niet? ik vind het gewoon niet leuk, heb het idee dat mn moeder een hoer is, ik voel me zelf gewoon vies. 3mannen kom op zeg! wie kan mij helpen?

Nou praat er met je moeder over? Zeg wat jij vindt en gezien hebt. Wat moet je anders doen.
En ja waarschijnlijk praat ze het voor zichzelf goed omdat ze zich ervoor schaamt of ze ziet het gewoon niet, zulke mensen zijn er ook. :’]

Ik vind niet dat ze sex als een taboe met jou moet behandelen. Ze moet open en eerlijk zijn over sex met je en ook wat haar (niet in details) bezig houdt.
Dat ze die mannen mee naar huis neemt vind ik zelf geen goed en zelfs een gevaarlijk idee. Je weet nooit of ze aan de deur komen in de hoop dat jij openmaakt als je moeder weg is. Wees dus ook op je hoede en kijk eerst door de brievenbus, ook als je iemand die je kent op bezoek verwacht.
Je hebt er gewoon een paar engerds tussen.
Of ze hier haar beroep van maakt… Is iets wat je haar kan vragen.
Ikzelf begrijp dat je het niet leuk vind als ze wel een prostituee blijkt te zijn, maar aan de andere kant, ik oordeel niet over haar, aangezien ik haar financiele situatie niet weet. Wie weet heeft ze flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen en doet ze dit om jullie te onderhouden.
Als dit het geval is zou ik het niet leuk vinden, maar wel voor een deel kunnen begrijpen, maar erbij zeggen dat ze het beter bij hun thuis kan doen omdat jij je er niet prettig bij voelt. Het kan jouw hele beeld op seks behoorlijk beinvloeden.
Zo was er een meisje bij Oprah waarvan haar moeder allerlei mannen over de vloer had toen zij jong was (nog getrouwd met haar vader destijds) en daarna zich promiscue ging gedragen… Dat is ook een manier van toch psychische problemen eraan overhouden. Ik zeg niet dat dit met jou gebeurt, maar neem geen voorbeeld aan van je moeder.