Mijn moeder.

Heyy,

Sinds december heeft mijn moeder al een rare pijn. Ook had ze een blaasontsteking.
Vorige week maandag (na wat onderzoeken) is er bij haar een blaastumor(kanker) geconstateerd.
Ze heeft vrijdag de operatie gehad alleen zijn ze met de operatie gestopt omdat het vastzat aan de blaaswand en anders de blaas kapot zou gaan. Nu gaan ze verder kijken wat ze kunnen doen.
(blaas verwijderen bijv.)
Ook hebben ze bloed geprikt en krijgen we komende week daar de uitslag van wat er in zit.
Ook heeft ze vrijdag een scan om te kijken of er uitzaaing is…
Ik wou er eerst met niemand over praten maar nu ik laatst in gesprek kwam met mijn lievelingsdocente voelde ik me er voor het eerst fijn bij om het kwijt te kunnen…
Die week later had ik de uitslag dat er een blaastumor zat… daar schrok ze van en stelde voor het aan mijn mentor te vertellen.
Ik vond dat wel oke… toen kwam ik mijn mentor vorige week tegen op de gang en vroeg ze me ernaar.
Ik vertelde toen het hele verhaal aan haar en dat luchtte ook wel op opzich… ze heeft het nu met mijn toestemming doorgemaild naar alle docenten wat er gaande is…
Mijn mentor vroeg me om haar op de hoogte te houden als ik meer wist…
Nu heb ik haar gewhatsappt afgelopen weekend hoe het was verlopen die dagen en leest ze het wel maar beantwoordt ze me niet… waarom doet ze dit denken jullie?
Morgen heb ik weer les van haar maar weetniet wat er dan gaat komen weet iemand iets?

liefs.

^ Misschien wilt ze persoonlijk met je praten? Beetje een moeilijk gespreksonderwerp, ik zou dat liever face2face doen.
In ieder geval, sterkte meid! Laten we hopen dat alles goed komt!

Wat een zwaar verhaal zeg, veel sterkte voor jou en beterschap voor je moeder.

Ik denk dat je docente heel meelevend is en het ook fijn vindt dat jij haar op de hoogte houdt, maar dat zij het zelf niet fijn vindt om daar via whatsapp op te reageren. Het is toch best een onpersoonlijk communicatiemiddel. Begrijp me niet verkeerd, zij zal het heus wel fijn vinden dat jij haar op de hoogte houdt via whatsapp hoor! Maar misschien reageert zij er liever op als ze je weer eens ziet.
Wacht de les maar even af :wink:
En als zij verder niks erover zegt, maar jij hebt er wel behoefte aan om erover te praten, dan kan je waarschijnlijk wel naar haar toe komen met je probleem hoor, het klinkt alsof ze erg betrokken is!

Ohh, nu jullie het zo zeggen hihi… snap ik dat best wel… dankjewel! :slightly_smiling_face: