Mijn moeder......

Ik moet dit even kwijt omdat ik niet weet wat ik er mee moet!

Ik zat pas een spelletje te doen op de mobiel van mijn moeder (die heeft leuke spelletjes!) en toen kreeg ze een berichtje van iemand van haar werk. Dat was dus een foto met daarop zijn piemel. Een paar seconden later kwam er een berichtje met Hey, kan je komen? ik heb zin in seks! ik heb zo nonchalant mogelijk tegen mijn moeder gezegd “mam, je hebt een berichtje” Mijn moeder zei tegen mijn vader dat ze even weg moest! Eenparig dagen later kon ik het niet laten om even te spieken en mam had een naaktfoto’s gestuurd met ooh het was lekker! wanneer doen we het weer?
Ik vind dit gek, wat moet ik doen???

Je klinkt als een trol.

Maar goed, mocht dit waar zijn, zeg tegen je moeder dat je het weet en dat ze moet kappen.

Als ik jou was had ik haar een waarschuwing gegeven dat ze moet stoppen, zo niet moet ze ook voor de gevolgen ervan opdraaien.

bedankt! en waarom klink ik als een trol?

Dacht even dat er stond ‘een parinG dagen’ en dacht ‘mooie woordkeuze heb je daar’

zeg het tegen je vader.
Ze is volwassen genoeg om buiten de deur te neuken, dus is ze ook volwassen genoeg om voor de gevolgen op te draaien.
succes

^ Dit precies.

Ik zou sowieso zeggen dat ze ermee moet kappen, en het eventueel ook tegen je vader zeggen
Sterkte in ieder geval! :sob::muscle:

Tegen je vader zeggen!

oh wat naar :frowning_face: veel succes ermee…

Sorry, zo kwam het een beetje over qua schrijfstijl. Troll is het trouwens, foutje.

k zou je moeder er mee confronteren en zeggen dat als ze het niet zegt tegen je vader dat je het zelf doet. ze is volwassen genoeg om de gevolgen te weten want ze weet donders goed dat ze hard vreemd gaat.

Vertel het aan je vader!

Hoi Bambi,

Voor iedereen is het heel makkelijk om te zeggen dat jij je moeder hiermee moet confronteren of het aan je vader moet vertellen.
Alleen moet je voor jezelf wel bedenken wat dit teweeg kan brengen. Het is misschien wel het beste om de confrontatie aan te gaan, maar erg moeilijk.
Ik heb dit zelf ook meegemaakt en heb er zelf nooit wat van durven zeggen omdat ik bang was dat ons gezin uit elkaar zou vallen. Uiteindelijk is dit toch wel gebeurd.
Als ik jou was zou ik niet naar je vader toegaan om het te vertellen. Je moet niet tussen hen in gaan zitten. Met je moeder praten over wat je hebt gezien in haar telefoon vind ik beter om te doen. En praat hierover met haar, uiteindelijk zal zij het met je vader op moeten lossen.

+1

Geen reactie van ts en twijfelachtige content