Mijn moeder vindt dat ik te veel make up draag

Aaaaaaaaaaah Ik irriteer me echt mateloos aan me moeder , ze zegt dat ik teveel make up draag terwijl ik alleen mascara en soms eyeliner op doe.
en dan beweerd zij dat ik foundation en poeder en blush enz opdoe terwijl dat echt niet zo is. en omdat ze denkt dat ik veel make up op heb noemt ze me een hoer like wtf!
en zo is mijn moeder met heel veel dingen , ik mag geen tregging aandoen want dan lijk ik ook op een hoer ofzo. en ik mag dus ook niet zwemmen alleen als ik me kleren aanhou en dus helemaal bedekt naar de zwembad ga? like wtf ze is echt doorgedraaid!
elke dag krijg ik aan te horen dat ik een hoer ben ofzo(terwijl ik nooit naar buiten ga) en ze heeft echt zoveel kritiek op mij en niet op mijn zusjes en broers en als ik bijv. wel iets goed doe zoals slagen voor me examens dan ziet ze dat als zelfsprekend en dan moet ik juist iedereen trakteren enz. en ik moet altijd schoonmaken , de helft van mijn loon aan mij ouders geven en mijn eigen eten betalen en maken.
ik wou dit alleen even kwijt

Oké, en wat moeten wij hier mee?

:confused: Noemt je moeder je een hoer?
Dat is niet normaal. Maar wat wil je dat wij eraan doen?

Euhh

misschien moet je rustig uitleggen wat jij vind van make up dragen. Probeer gewoon geen ruzie te maken, want daar los je niks mee op. Maar ik weet verder ook geen andere tips…

Praat met d’r?

Vreemd…

Maar mag ik je adviseren om in het vervolg duidelijkere topictitels te kiezen?

jua, moeite met dit soort topics te geloven…

Ja indd, ik dacht eerst dat het over de Albert Heijn ging -.-

Wat is je vraag? Of is dit alleen iets wat je kwijt wilt?

En inderdaad: duidelijke topictitel zou handig zijn.

Ben je toevallig streng gelovig? Of is er een reden waarom je moeder zo weinig ‘vertrouwen’ in je kleding- + make-up smaak heeft? Wie weet, misschien wilt ze je gewoon beschermen omdat je er -zonder dat je het weet- misschien inderdaad een beetje slutty uitziet? Ik zeg niet dat dit zo is, aangezien ik je niet ken.

^en daar heb je het antwoord waarom ze zo doet tegen je, kun je er niet met bijvoorbeeld je vader over praten? Aangezien hij volgens mij evenveel gezag thuis heeft als je moeder zelf…

je geeft de helft van je loon aan haar, maar moet wel je eigen eten kopen?
dat vind ik raar.
volgensmij moeten je ouders tot je 18e gewoon jouw eten betalen hoor… anders zou je het verwaarlozing kunnen noemen.

Als praten niet werkt kun je haar misschien een brief schrijven?

Aw, wacht tot je 18e?
&Uit welk land kom je dan?

Wat een verschrikkelijk kutreactie. Echt.

God geen idee wat je kan doen…

precies, ze krijgen daar kinderbijslag voor ¬¬
Maar wat ik me wel afvraag wat moet ze over mij en al die andere wel niet denken die geen hoofddoek dragen? Zijn wij nou ook hoeren?
Ik vind het niet kunnen welk geloof je ook hebt een hoer is iemand die sex geeft in ruil voor iets, meestal geld… net of jij dat doet dus je bent geen hoer

wow dat is best wel erg als je moeder je hoer noemt!
en dat je de helft van je loon weg moet geven, terwijl je bijna alles zelf moet betalen…
maar ik zou niet weten wat je zou kunnen doen