Mijn moeder verrassen

Mijn moeder heeft het het laatste jaar heel druk gehad met haar werk en ze heeft ook het huishouden van mijn tante draaiende gehouden toen mijn tante ernstig ziek werd (doet ze nu nog steeds). Ondertussen is ze ook nog zo betrokken mogelijk bij mij en mijn zussen.
Ik wil eigenlijk iets doen om mijn moeder te verrassen, om haar even iets leuks te laten doen zodat ze zich wat kan ontspannen, eventueel samen met mijn zussen. Schoonheidssalon en shoppen is geen optie, want daar vindt mijn moeder niet zoveel aan, haha.
Heeft iemand nog leuke ideeën?

Wat lief van je!

Ik hoorde net over een actie bij de Kruidvat, kan je gratis naar Duinrell, zou ze dat leuk vinden?

een taart met een foto van familie/haarzelf/julie 2 erop? :open_mouth: en dan gezellig met zijn alle op eten met lekker thee erbij of iets? :3

anders dagje dierentuin of iets?

Valt Sauna onder een schoonheidssalon? Dat is erg ontspannend. Kan je eventueel nog een massage enzovoort er bij nemen.
Of misschien een leuke High Tea en daarna misschien cultuursnuiven oid (dierentuin, Musea, pretpark?)

Ik weet niet wat je moeder leuk vindt. Maar bijv die High Tea en die taart lijkt me leuk :grinning:.

Toneel/Musical?

Bedankt voor de leuke suggesties! Die High Tea klinkt inderdaad erg leuk, misschien is dat te combineren met die Kruidvatactie.

Ik zou haar kamer helemaal omtoveren! Gewoon een leuke poster bij het kruidvat laten afprinten van haar en jullie en dan een paar nieuwe leuke lakens! Misschien een nieuw kastje ofzo? Erg leuk hoor :wink:

Hoeveel geld mag het ong. kosten?

Lief van je dat je je moeder wilt verrassen :slightly_smiling_face:

www.bongo.nl
Hier kun je een belevenis kopen, een uitje of een nachtje logeren bijvoobeeld. Er zijn verschillende prijsklassen
http://www.pluimen.nl/
Dit is ook zo’n soort site.

Kamer omtoveren is inderdaad ook wel leuk, alleen wil ik meer iets waardoor ze zeg maar een tijdje kan ontspannen en even ‘weg’ is van de drukte.

Hoeveel het kost maakt in het principe weinig uit. We zijn met 3en, we hebben alle drie een baantje, dus ja.

Ik heb laatst mijn moeder verrast met een chocoladefondue :slightly_smiling_face:
Ik had bij de Xenos een fonteintje met die smeltbare chocolade gekocht,
toen ze weg was heb ik de tafel heeel mooi gedekt
Allemaal cakejes, koekjes, stukjes peer-kiwi-banaan-aardbei, donuts, wafeltjes etc :slightly_smiling_face:
Vond ze heel leuk, maar ik weet niet of dit wel is wat je zoekt aangezien de meeste ideeën hier gaan over dagjes weg ed ^^

je kunt ook www.vakantieveilingen.nl proberen! daar kun je bieden op vanalles, van echte vakanties tot gewone dagjes weg enzo. best leuk!

Oeh, een High Tea!
Misschien met van die leuke kopjes van de Xenos? En zelfgemaakt koekjes?

Bak een taart, maak een heerlijk ontbijtje voor haar en daarna is een high tea ook leuk!!
Ik weet natuurlijk niet wat ze leuk vind, maar dit zal ze vast leuk vinden.

Dit. En superlief van je dat je zo aan je moeder denkt :slightly_smiling_face:

Schaatsen?

Superlief! :slightly_smiling_face: Je kunt ook samen met je zussen een mooie dure tas kopen, of haar meenemen naar de Douglas en haar een parfum laten kiezen wat zij wil, en dat jullie het dan betalen ofzo. Ik weet niet wat jullie budget is, maar als jullie het met z’n allen betalen moet het wel te doen zijn

Wat ontzettend lief van je! Ik zou denk ik zelf voor een high tea gaan of een andere leuke belevenis. Misschien is een luchtballonnenvaart ook een leuk idee? Het is alleen wel een stuk duurder…

(Inmiddels is het alweer 2 en een halfjaar later) :cold_sweat: