mijn moeder is tegen scheren

En haar is niet onhygiënisch, anders zouden we ons allemaal gaan kaalscheren. Maar op je vijftiende snap ik echt wel dat je wil gaan scheren… Gewoon stiekem doen, deed ik ook.

weetje ook waarom ze er tegen is?
succes er mee :wink:

Als je niet mag scheren, wax dan ! :slight_smile:

ik ga haar morgen ofzo even vragen of het mag, en als het niet mag vragen waarom niet. en dan geeft ze vast een slechte reden. ik ben heel goed in discussieren/debateren, behalve met mijn moeder. dus dat wordt nog wat…

Hmm volgens mij is mijn moeder pas gaan scheren toen ik dat wilde. Beetje rebelleren mag wel, scheren is gewoon noodzaak x’D

precies wat treefingers zegt…
eerst praten en dan gelijk even een scheermesje halen!

Maar waarom moet je toestemming hebben van je moeder?
Je kan het toch gewoon scheren? Als je haartjes toch al niet zo opvallen, dan komt je moeder er toch niet achter dat je het scheert? Of moet je je elke avond laten controleren ofzo.

ik zou het er met je moeder over hebben en je gewoon scheren! want het is best vies als je met hele bossen haren onder je oksels loopt en je benen! succes

haha daar moest ik even om lachen.

wat een f*ck dus jouwn moeder is behaard ik moet onder m,n okesels van m,n moder scheren en op m,n benen heb ik haast geen haar

mijn moeder heeft ook redelijk lichte haartjes volgensmij maar ik vind het er alsnog onverzorgd uitzien…

zeg tege nje moeder dat iedereen het doet…
dat jij het ook wilt
dat het frisser is je oksels te scheren
enz…

ja ik ook ik vind het niet leuk maar het moet gewoon gebeuren en als je nou tegen je moeder zegt dat ze je ermee pesten en trijteren op school werk enz.

En toen? :’) is ze nog steeds boos?

Gewoon doen. Je bent 15!

mijn moeder wou het ook niet hebben… Ik heb toen geharst dat vond ze beter, maar langzamer hand werd ik het beu om te harsen, scheren is zoveel makkelijker. Sindsdien scheer ik me, en dat weet ze maar ze maakt er geen probleem van en vind het ook niet meer erg. Scheer je gewoon, je moeder kan er toch niks aan doen want het is jou lichaam (:

Mijn moeder is er niet echt tegen, maar aanmoedigen doet ze het ook niet. :flushed:

Gaat het je moeder om het idee van haar verwijderen, of het scheren met een scheermes?
Want, t word hier verschillend opgevat zo te zien…

Ik ben nu 14 en ik deed het ook gewoon zomaar zonder het te vragen, gewoon een scheermes uit de kast pakken en scheren, ik durfde dat echt niet te vragen hoor,
‘’ mam, mag ik mijn okselhaar scheren ?’’ , dat ik mijn benen scheer dat had ik wel aan m’n moeder gevraagd.