Oke, ik wil even meningen en ervaringen verzamelen…
Mijn moeder maakt me gek. Ik ben 19, maar als ik bijvoorbeeld uitga blijft ze de hele nacht op totdat ik thuis ben, en omdat zij dan natuurlijk moe wordt smst ze me om half 3/3 uur dat ze me komt halen want ze is moe :S
Nu ben ik al n tijdje bezig met n jongen, hij is wel semi mn vriend ofzo. Ze mag hem niet, totaal niet. Ze heeft heel veel vooroordelen over hem en dat weet hij. En als ie iets niet kan hebben zijn het mensen met vooroordelen, dus hij mag haar ook al niet. Zij kraakt hem helemaal af tegenover mij, dat ie niks om me geeft enzo, terwijl ze er geen zak van weet. Als ik naar hem toe ga, doet ze heel moeilijk en gaat ze huilen en zeggen dat niet weet waar ze het aan te danken heeft? :S Ik ga dan toch gewoon, want ja, ik wil hem zien en hij maakt mij gelukkig en zij niet met dr gedrag. Dus dan ga ik naar hem toe, en dan wil ze dat ik haar bel als ik bij m ben met zijn huistelefoon zodat ze weet dat ik ook echt bij hem ben :S En dan blijft ze maar zeuren aan die telefoon, hij wordt er ook niet goed van. En dan smst ze me weer, waar ik ben en wat ik doe. Maar ik schaam me gewoon dood voor haar gesms enzo. Dus meestal antwoord ik dan gewoon niet. En dan blijft ze maar smsjes sturen dat ik terug moet smsen en ze belde afgelopen keer zelfs naar zijn huis :S ik vind dat echt te ver gaan. Ze is zooooo overdreven in alles. Ik zei net in een uitbarsting dat ik haar gedrag maar stalkerig vind, zij vindt mij asociaal dat ik niet terugsms :S
En nu overdrijft ze weer: dat als ik haar es sms, ze mij noooit meer terugsmst, dat ze helemaal niemand meer terugsmst want ze stalkt mensen enzo :S Ze verdraait ook alle gebeurtenissen enzo.
Ik heb dr een smsje gestuurd dat ik bij hem was en dat ze zich niet druk hoefde te maken, maar dat was dan weer niet genoeg en volgens haar heb ik geeneens terug gesmsd enzo, wat wel zo is. En ze zegt dat als ik gewoon terugsms dat ik dan niks meer van dr hoor enzo dat alles goed is…maar dat DOE ik, en dan smste ze n uur later weer: waar ben je? wat doe je? geef antwoord! :S
Ik word er gewoon NIET goed van. Ben ik de enige met zo’n stalkerige moeder?