Mijn moeder heeft kanker .

SORRY, ik moest het even kwijt.
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan, en ik heb zo veel vragen…
Kan iemand me helpen, en weet iemand hoe?

Mijn moeder heeft borstkanker en mijn beste vriendin is net genezen van leukemie =(

Ik kan je er niet mee helpen, heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen en ik hoop voor jou en je familie dat het weer goedkomt en je moeder geneest!

Hee meid,
er is niet één manier of gouden tip die we kunnen geven denk ik. Het is gewoon iets heel ergs, en ik kan me heel erg goed voorstellen dat je geen idee hebt wat je nu moet doen. In ieder geval, probeer je moeder zoveel mogelijk te steunen, en blijf vooral positief! Bij de pakken neer zitten zal niets helpen, en probeer haar op te vrolijken als ze bijvoorbeeld een zware chemokuur krijgt. Maar je beste vriendin is net genezen? Dat is toch in ieder geval een goed punt. Een heleboel mensen genezen tegenwoordig van kanker.

Ik wens je echt heel erg sterkte toe. Wat verschrikkelijk.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7ua2nrjaH1rrzmuao1_500.gif

Sterkte meis :sob::muscle:

Ik heb er gelukkig nog nooit mee te maken, maar heel veel sterkte meis. En wees niet bang om er met mensen over te praten, dat helpt juist een beetje.

Jeetje wat vreselijk. Ik hoop voor jou en je familie dat het allemaal goed komt. En het is belangrijk dat je positief blijft. Al zal dat soms moeilijk zijn. Sterkte!

Jeetje wat heftig zeg! Ik kan je niet helpen met je vragen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!

wow… brok in mijn keel. ik zou er met mensen over praten zoals je beste vriend of vriendin dat helpt bij mij altijd. Everything 'll be allright <3

Mijn moeder heeft ook borstkanker gehad en geloof me dat was de hel voormij!
Mijn mama is er wel helemaal goed uitgekomen en is sterker dan ooit geworden, ze heeft geleerd om beslissingen te maken voor haar eigen en echt van het leven te genieten want je weet namelijk nooit wanneer het over is…
Ik heb echt goede steun gehad bij me’n papa en me’n zus op school durfe ik er niet echt over te praten want ik dacht dat ze me altijd raar gingen bekijken en denken dat het besmettelijk was ofz en daarmee uit men buurt bleven maarja nu ik ouder ben was het missch wel beter om het wel te vertellen want je hebt er exra steun aan!

Sterkte meisje. Vooral veel praten en het niet opkropen. Steun je moeder ook en praat er ook met haar erover. Help je moeder zoveel mogelijk en ga bijvoorbeeld samen een filmpje kijken of iets anders leuks wat ze aan kan.

Sterkte meisje, aan mij kan je alles vragen
mijn moeder heeft ook kanker…
is ze ongeneeslijk ziek, mijn moeder namelijk wel
je moet sowieso met heel veel mensen over praten…
dat helpt echt !!!
ik hoop dat je moeder er weer boven op komt en niet er bij ligt hoe de mijne nu in t ziekenhuis ligt
sterktee !!!xxxxxxxx

Dankjewel allemaal …

Ja mijn beste vriendin heeft een operatie gehad, en het gaat nu veel beter maar ze is nog niet helemaal genezen…

dankje =)

Wow zeg, wat heftig!
Ik kan je niet helpen met je vragen helaas.
Maar wat cupofrealitea zegt, misschien helpt het om dingen van je af te schrijven, hier bijvoorbeeld, we luisteren naar je!
Ik wens je heel veel sterkte meis!

Ik had het op school wel verteld… Maar mijn mentor ging er niet ech prettig mee om

een vriendin had het ook … genieten van elk moment dat jullie samen meemaken, en altijd positief denken!